آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی استان فارس خبر داد:
سرهنگ پاسدار محمدی گفت: : امروز سپاه حفاظت هواپیمایی بعنوان یک نیروی متخصص و پیشرو در عرصه امنیت پرواز در سطح دنیا شناخته می شود.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار خیراله محمدی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی استان فارس با بیان اینکه استان فارس از نظر میزبانی خطوط هوایی و مسافران یکی از پُر حجم ترین و شلوغ ترین مناطق فرودگاهی کشور است، گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی استان فارس مسئولیت سنگین برقراری امنیت در چهار فرودگاه شیراز، لار، لامرد و جهرم را بر عهده دارد.

وی با گرامیداشت فرارسیدن پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی، گفت: امروز سپاه حفاظت هواپیمایی بعنوان یک نیروی متخصص و پیشرو در عرصه امنیت پرواز در سطح دنیا شناخته می شود و پیشنهادهای بسیاری از کشورهای دنیا برای استفاده از دانش بومی سپاه حفاظت هواپیمایی وجود دارد.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی استان فارس خاطرنشان کرد: پروتکل های امنیت پرواز در ایران یک دستاورد تخصصی است و بعنوان یک دانشِ منحصر بفرد بومی توسط سپاه حفظت هواپیمایی تدوین شده است.

وی با بیان اینکه استان فارس در صنعت هوانوردی ایران یک پایانه مهم بین المللی است، گفت: امروز حمل و نقل هوایی یکی از عوامل موثر در رونق اقتصادی و توسعه اجتماعی است که این موضوع مگر در بستر امنیت پایدار محقق نمی شود.

سرهنگ پاسدار محمدی با بیان اینکه نقش سپاه حفاظت هواپیمایی در توسعه صنعت هوانوردی ایران غیر قابل چشم پوشی است، ادامه داد: تامین امنیت پرواز یک فرآیند منسجم و تعریف شده است که از فرودگاه و گیت های بازرسی آغاز شده و تا رسیدن مسافران به مقصد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه  حفظ سلامت مسافران و تحقق امنیت کامل در پرواز هواپیماها هدف اصلی سپاه حفاظت هواپیمایی، گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی بیش از 70 شهید و 650 نفر جانباز را در دوران دفاع مقدس و پس از آن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی استان فارس با بیان اینکه بمناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی برنامه های متنوعی در سطح فرودگاه های استان فارس برگزار می شوند، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس، تجلیل از خاواده های سپاه حفاظت هواپیمایی، برگزاری مسابقه پیام کوتاه " امنیت پرواز " و تقدیر از خواهران شاغل در سپاه حفاظت هواپیمایی بخشی از این برنامه ها هستند.

سرهنگ پاسدار محمدی ادامه داد: مردم فارس برای شرکت مسابقه پیام کوتاه سپاه حفاظت هواپیمایی می توانند یک یا چند جمله زیبا با موضوع " امنیت پرواز " را به سامنه پیامک 09104545110 ارسال کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: