آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
عضو مجمع تشخیص مصلحت:
دکتر صفار هرندی گفت: ما نباید فکر کنیم فتنه تمام شده است بلکه عناصر فتنه و جریان فتنه به دنبال فرصت مناسب اند و در جهت براندازی نظام دائما در کمین می باشند.
به گزارش تنویر، نشست روشنگری با موضوع فتنه و جریان نفوذی با حضور دکتر محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در کازرون برگزارشد.
ما نباید فکر کنیم فتنه تمام شده است

در این نشست دکتر هرندی با اشاره به ابعاد فتنه و لزوم شناخت دشمن گفت: ما نباید فکر کنیم فتنه تمام شده است بلکه عناصر فتنه و جریان فتنه به دنبال فرصت مناسب اند و در جهت براندازی نظام دائما در کمین می باشند.

ما نباید فکر کنیم فتنه تمام شده است

وی با اشاره به تغییر رویکرد فکری و اعتقادی بعضی افراد گفت: چنین افرادی در نظام اسلامی جایگاهی ندارند و منفور مردم و ملت می باشند.

دکتر هرندی در رابطه با جریان انحرافی گفت: امروز جایی بس تاسف است که  با سابقه ای    درخشان در همه عرصه ها با تغییر رویکرد در جهت مقاصد دشمن حرکت می کنند و آب در آسیاب دشمن می ریزند.

ما نباید فکر کنیم فتنه تمام شده است

این مقام مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیار رسالت خواص را در شرایط کنونی بسیار حساس دانستند و گفت: امروز افراد دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خصوصا جوانان خلاق نباید منتظر سازمانها و نهاد ها و بودجه های دولتی باشند بلکه باید با ایجاد تفکر و ایده های نو به حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه باشند.

ما نباید فکر کنیم فتنه تمام شده است

وی دغدغه مقام معظم رهبری را مسائل فرهنگی دانستند و گفت: امروز با توجه به هجمه های سنگین دشمن در جنگ یا همان شبیخون فرهنگی ، رسالت همه ما دشوار تر از قبل شده است.

وی ادامه داد: ما باید در این راستا با پیروی از مقام معظم رهبری آتش به اختیار عمل کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: