گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
رییس سازمان بسیج رسانه فارس عنوان کرد
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در دیدار صمیمانه با مدیر خبرگزاری فارس در استان، انقلابی و به روز بودن را از شاخصه های بارز این خبرگزاری دانست و گفت: تغییرات مدیریتی در این خبرگزاری سبب شده است شاهد رشد و شکوفایی خبرگزاری فارس در استان باشیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس، مصطفی اژدری در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، با اشاره به روی کار آمدن جوانان انقلابی و متخصص در این خبرگزاری طی چندماه اخیر، تغییر مدیریتی در این خبرگزاری را مثبت ارزیابی کرده و تحول جدی در این خبرگزاری و اقدامات زیربنایی در محتوا و سایر قسمت های این رسانه فاخر را از ثمرات این تغییر عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه خبرگزاری فارس یک خبرگزاری فاخر و ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود، از مدیر این خبرگزاری در استان فارس درخواست کرد حریت و صداقت قابل تحسین این خبرگزاری را حفظ و بر توان حرفه ای خود در جهت پیشبرد رسالت های انقلابی بیش از پیش بکوشند.

اژدری در ادامه با بیان اینکه حمایت از اصحاب رسانه یکی از اهداف مهم بسیج رسانه است، تصریح کرد: واگذاری امتیاز مسکن در شهر جدید صدرا، ارائه بیمه تکمیلی، برگزاری دوره های آموزشی و سفرهای زیارتی و نیز ارائه خدمات رفاهی نظیر کارت تخفیف استخر، سینما و پینت بال، از جمله خدماتی است که سازمان بسیج رسانه طی سه ماهه گذشته به اصحاب رسانه ارائه داده است.

در ادامه این جلسه صمیمی، محمدحسین رئیسی مدیر خبرگزاری فارس در استان فارس نیز گزارشی از فعالیت های این رسانه طی مدت اخیر ارائه کرد.

رئیسی همچنین بر تداوم حرکت های جهادی این رسانه با در نظر گرفتن مقتضیات زمان و نیازهای روز نظام و انقلاب تاکید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: