آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام محمد حاجی زاده گفت: هرگز نباید نسبت به فتنه و فتنه گران دچار غفلت شویم زیرا این جریان خبیث همواره به دنبال دستیابی به قدرت و ایجاد یک فتنه جدید است.
به گزارش تنویر، حجت الاسلام محمد حاجی زاده با بیان اینکه خواص بی بصیرت و ساکتین فتنه در سال 88 ظلم بزرگی را به انقلاب اسلامی تحمیل کردند، گفت: برخی از ساکتین فتنه و خواص سیاسی با وجود دارا بودن سوابق انقلابی اما در بزنگاه فتنه و فضای غبارآلود سال 88 و زمانی که انقلاب اسلامی نیاز به نقش آفرینی آنان داشت از حضور در میدان خودداری کردند.

وی با بیان اینکه در روز 9 دِی سره از ناسره جدا شد و جبهه انقلاب اسلامی وحدت خود را به نمایش گذاشت، گفت: 8 ماه مدارا و رافت نظام اسلامی باعث شد بخش اعظم افرادی که تحت تاثیر تبلیغات فریبنده رسانه های استکبار جهانی قرار گرفته بودند به آغوش انقلاب اسلامی بازگردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه خیانت سران فتنه به انقلاب اسلامی فراموش شدنی و قابل بخشش نیست، گفت: سران فتنه علیرغم روشنگری های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) هیچ گاه از منافقین و جریان های برانداز اعلام برائت نکردند بلکه با طرح براندازی انقلاب اسلامی و آشوب های خیابانی همراه شده و از آنان حمایت کردند.

وی با بیان اینکه آمریکا در سال 88 با تمام توان برای براندازی انقلاب اسلامی به میدان آمد، گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات سال 88 ترسی بر پیکره استکبار جهانی انداخت و آنان را برای انتقام از ملت انقلابی ایران مصمم کرد.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده با بیان اینکه فتنه 88 یک طرح براندازی برای نظام اسلامی بود که با حمایت استکبار جهانی و عوامل داخلی آنان شکل گرفت، گفت: تقلب یک بهانه واهی بود که از طرف اتاق فکر فتنه و سران فتنه مطرح شد تا با ایجاد اغتشاشات در سراسر کشور توسط فتنه گران انقلاب اسلامی را نابود کنند، این بزرگ ترین گناه سران فتنه است که باید توسط دستگاه قضایی پیگیری شود.

وی با انتقاد از طرح مسئله رفع حصر سران فتنه توسط برخی جریان های سیاسی، گفت: بصیرت انقلابی ملت ایران در 9 دی، فتنه 88 و فتنه گران را ناکام گذاشت، کار سران فتنه را یکسره کرد و این پیام را به فتنه گران و حامیان آنان در داخل و خارج از کشور مخابره کرد که مردم ولایتمدار ایران در دفاع از انقلاب اسلامی استوار بوده و خواستار اشد مجازات برای سران فتنه هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه فرهنگ حسینی و عاشورایی بُنیان اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: بخشی از طرح فتنه بر محور توهین به مقدسات دینی و فرهنگ حسینی شکل گرفته بود و پایه معنوی انقلاب اسلامی را هدف گرفته بود.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده با بیان اینکه توهین فتنه گران به عزاداری سید الشهدا (علیه السلام) یک ننگ همیشگی برای این جریان است، گفت: هرگز نباید نسبت به فتنه و فتنه گران دچار غفلت شویم زیرا این جریان خبیث همواره به دنبال دستیابی به قدرت و ایجاد یک فتنه جدید است.

وی با تجلیل از اقدامات مردم ولایتمدار فارس در دفاع از انقلاب اسلامی، گفت: استان فارس هموازه یکی از مناطق مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی بوده اما انسجام مردم ولایتمدار فارس در جبهه انقلاب اسلامی در سال 88 و حضور آنان یک روز زودتر از سایر شهرها در هشتم دِی و اعلام برائت از فتنه گران  با دیگر چشم طمع دشمنان انقلاب اسلامی و سران فتنه را کور کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: