آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: سران فتنه گناهی نابخشودنی مرتکب شدند و فرصت بزرگ و شیرینی بدست آمده از حضور گسترده مردم در انتخابات 88 را به کام ملت ایران تلخ کردند.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی با بیان اینکه فتنه 88 برای براندازی نظام اسلامی طراحی شده بود، گفت: حضور گسترده مردم ولایتمدار در روز 9 دی، هشت ماه برنامه ریزی و توطئه آفرینی آمریکا و استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار خواص در جامعه، گفت: خواص بی بصیرت و ساکتین فتنه که برای دفاع از انقلاب اسلامی در میدان حضور پیدا نکردند در آزمون بزرگ فتنه 88 مردود شدند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه « نُهم دِی » نماد تجدید میثاق ملت با ولایت و انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران در روز 9 دی بار دیگر به آرمان های انقلاب اسلامی اعلام وفاداری کرد و این یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه 9 دِی دشمنان انقلاب اسلامی را ناُمید کرد، گفت: نُهم دی بعنوان یک یوم الله و گُواهی بر پیوند ناگسستنی ملت ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است و روز وحدت مردم ولایتمدار در برابر فتنه گران و یک عبرت تاریخی برای دشمنان انقلاب اسلامی است.

سردار غیاثی با بیان اینکه اسم رمز تقلب بهانه ای برای ایجاد 8 ماه اغتشاش در کشور شد، گفت: هیچ گاه نباید از زمینه سازی فتنه گران برای ایجاد فتنه جدید غافل شد و باید در برابر اقدامات آنان هوشیار بود، سران فتنه در سال 88 گناهی نابخشودنی مرتکب شدند و فرصت بزرگ و شیرینی بدست آمده از حضور گسترده مردم در انتخابات 88 را به کام ملت ایران تلخ کردند.

وی با بیان اینکه برخی اشخاص و جریانات سیاسی به دنبال تطهیر فتنه گران و سران فتنه هستند، گفت: هدف فتنه گران براندازی نظام اسلامی بود و تطهیر فتنه گران و موضوع رفع حصر سران فتنه یک طرح پیچیده برای ایجاد فتنه جدید است که از طریق راهبرد نفوذ به مراکز تصمیم سازی کشور دنبال می شود.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه فتنه گران همچنان به دنبال ایجاد تهدید برای انقلاب اسلامی هستند، گفت: سپاه بعنوان محور مقاومت در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی و برخورد با فتنه گران حضور فعال دارد و هجمه های اخیر بر علیه این نهاد و مطرح شدن طرح انتقال پایتخت آمریکا به شهر بیت المقدس با هدف کمرنگ کردن پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در منطقه غرب آسیا صورت می گیرد.

سردار غیاثی با بیان اینکه فتنه گران در سال 88 با وقاحت تمام، حرمت ایام عزاداری سید الشهدا (علیه السلام) را زیرپا گذاشتند، خاطرنشان کرد: مردم شیراز و شهرستان های فارس در ایام فتنه 88 در کنار نظام اسلامی با فتنه گران مقابله کردند و حضور گسترده مردم شیراز در روز هشتم دی و پیشقدم شدن در دفاع از نظام اسلامی نشانه ای از بصیرت انقلابی آنان و اتمام حجت با سران فتنه است.
نام:
ایمیل:
* نظر: