آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
بیانیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز بمناسبت یوم الله 9 دی:
زنده نگه داشتن این روز بزرگ، تاریخی و تاریخ‌ساز و بررسی ریشه‌ها، علل و عوامل، آثار، برکات، پیامدها و پیام‌های آن ، خود نیز موجب نشر فرهنگ بصیرت‌افزایی و جلوگیری از بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛ در آستانه فرارسیدن سالروز نهم دی ماه روز بصیرت سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز  بیانیه ای صادر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

لا یَحْمِلَ هذَا الْعَلَمَ اِلَّا اَهْلُ الْبَصَرِ وَ الْصَّبْرِ وَالْعِلْمِ بِمَواضِعِ الْحَقِّ

پیام عاشورایی حماسه جاودان و ماندگار نهم دی؛ تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی جهان را در نوردید و کشور و نظام را در مقابل تهدیدات پیش روی خود بیمه کرد ؛ حماسه عاشورایی 9 دی88؛ پژواک رسای فریاد «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) در کربلا بود که در آسمان ایران طنین‌انداز شد. حماسه شکوهمند نهم دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و از قدرت نرم و اقتدار بالای نظام در مدیریت بحران حکایت دارد.

در هشتمین سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی، عظمت آن حماسه عظیم و باشکوه بیش از پیش بر همگان آشکار شده و زوایای کمتر پیدای آن ، بیشتر مورد تحقیق و مدّاقه مورخان ، محققان و بررسی و کنکاش مردم بصیرتمند ایران قرار گرفته و بایستی به بازخوانی علل و عوامل، زمینه‌ها، آثار و پیامدها و پیام‌های آن ، بیش از گذشته پرداخت تا روح آن حماسه برای همیشه در دل‌ها و اذهان زنده و جاودان بماند. آن حماسه عظیم و حضور ملّی وحدت‌بخش و امیدآفرین به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به درستی که تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی«علیه‌السلام» و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان ، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنۀ فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده ، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

فتنه سال 1388 یک نسخه اعطایی نظریه‌پردازان کودتاهای رنگین و مخملین همانند "مایکل لدین"، "جین شارپ" و "جورج سوروس" به پیاده نظام و عوامل مزدور خود در داخل ایران بود که البته نسخه‌ای کپی‌شده از کودتاهای رنگین اوکراین و غیره بود که این جملگی حکایت‌گر یک واقعیت بزرگ و کتمان‌ناپذیر است و آن اینکه فتنه 88 نه پدیده‌ای صرفاً اتفاقی و نه سوء تفاهم بزرگ و نه اختلافی درون چارچوب‌های نظام اسلامی بود؛ بلکه اتفاقی طرح‌ریزی شده، با برنامه از قبل تهیه شده، حاصل اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی و همراهی سرویس‌های جاسوسی غربی علیه تمامیت نظام ، ملت ، انقلاب و ارزش‌های والا و برجسته آن بود ؛ که با حضور حماسی و با بصیرت ،و به موقع مردم عاشورایی ایران ناکام ماند.

حماسه نهم دی ماه 1388 تکرار عاشورای حسینی در پهنه کربلای ایران و پاسخی رسا به فریاد «هل من ناصر ینصرنی» حضرت ابا عبدالله الحسین «علیه‌السلام» در عاشورای سال 61 هـ . ق است.

در نهم دی 1388 ؛ فریاد «هیهات مناالذلّه» مردم استکبارستیز و بصیر ایران بود که کران تا کران آسمان ایران را فرا گرفت و تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی و انسانی را در نوردید و پیام رسا و بزرگ انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند و نظام و کشور و انقلاب را در مقابل مخاطره‌های پیش‌روی، تهدیدات نرم و سخت و توطئه‌های شوم دشمنان صیانت و بیمه کرد.

زنده نگه داشتن این روز بزرگ، تاریخی و تاریخ‌ساز و بررسی ریشه‌ها، علل و عوامل، آثار، برکات، پیامدها و پیام‌های آن ، خود نیز موجب نشر فرهنگ بصیرت‌افزایی و جلوگیری از بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد. مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی از فتنه پیچیده و توطئه خطرناک 1388 سربلند خارج شدند، اما بایستی بدانیم، فتنه و توطئه در مسیر انقلاب تمامی ندارد، تا این انقلاب در سایه ولایت فقیه و دین مبین اسلامی جلو می‌رود، دشمن برای آن توطئه‌چینی می‌کند و فتنه‌های بعدی متفاوت ، پیچیده‌تر و به مراتب سخت‌تر است زیرا دشمن نیز از شکست‌های خود تجربه می‌گیرد و با شیوه‌های متفاوت و بازیگران جدید و هر روز در لباسی به میدان می‌آید. اگر مراقبت و از فتنه‌ها درس گرفته نشود، سرچشمه‌های فتنه قبلی ، بازیگران ، ابزارها و شیوه‌های آن شفاف نشود ، در درک فتنه‌های آینده دچار مشکل خواهیم شد و این نکته بسیار برای آیندۀ سلامت نظام و کشور مهم است که اگر از فتنه 88 ، حساسیت‌زدایی شود ، دچار غفلت شده و در آینده در دام فتنه‌هایی به مراتب مهلک‌تر پیچیده‌تری خواهیم افتاد؛ از همین روی از نخبگان و فرهیختگان کشور، مدیران و اصحاب رسانه‌ها و جراید، مسئولان مراکز و دستگاه‌های حاکمیتی، فرهنگی، سیاسی و دینی، صاحبان بیان، قلم و تریبون انتظار می رود تا از فرصت نهم دی ، به عنوان روشنگری و بصیرت افزایی نسل جوان و آینده سازان کشور استفاده کرده و پیام وحدت و همدلی را تحت لوای ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران ، سر دهند .
نام:
ایمیل:
* نظر: