پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۴۸:۳۲
کد خبر: ۱۱۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
با حضور فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز :
مراسم اعزام کاروان کمک‌های مردمی خلاری‌های شیراز به زلزله زدگان غرب کشور با حضور مسئولین شهری و استانی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز ، احمد تنوری رئیس کمیسیون حقوق شهروندی شورای اسلامی شهرشیراز، دکتر علی ناصری رئیس کمیسیون سلامت شورا و سیروس پاک فطرت عضو شورای اسلامی شهر شیراز در محل حسینیه خلاری های شیراز برگزار شد.

ابتدا سید عبدالمطلب موسوی عضو هیئت امنای حسینیه خلاری ها گزارشی در خصوص فعالیت‌های هیات مذهبی خلاری‌ها در راستای احداث بزرگ‌ترین حسینیه جنوب کشور و همچنین کمک‌های جمع‌آوری شده برای زلزله‌زدگان غرب کشور توضیح داد و گفت: در کاروانی که امروز اعزام می شود تعداد 30 دستگاه کانکس مسکونی تهیه شده که تمام هزینه‌ها توسط خیرین خلاری تهیه گردیده است.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام مجید اشرافی مشاور کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر شیراز در سخنانی بر اهمیت همیاری با زلزله‌زدگان تاکید کرد و از تلاش‌های انجام شده توسط خیرین خلاری مقیم شیراز تجلیل نمود.

سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در این مراسم با اشاره به اینکه بسیجیان خدمت را سرلوحه کار خود قرار دهند ، گفت : ماهیت مردمی و مذهبی خلاری های مقیم شیراز هیأتی پیشتاز در طراز اسلامی عنوان کرد و از این اقدام آنها تشکر نمود .

مراسم احمد تنوری رئیس کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر شیراز در سخنانی از اقدامات انسان‌ دوستانه خیرین خلاری مقیم شیراز برای هموطنان زلزله‌زده تقدیر نمود و گفت: اهالی خلار ساکن در شیراز در عرصه های مختلف فرهنگی و مذهبی نقشی پر رنگ ایفا کرده اند.

احمد تنوری ضمن اعلام آمادگی شورای شهر در جهت حمایت از ادامه ساخت حسینیه خلاری‌ها افزود: شورای پنجم حامی امور عام‌المنفعه است.

رئیس کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر شیراز از اعضای هیئت امنای حسینیه خلاری‌ها با ذکر نام تقدیر نمود و همچنین تقدیرنامه و هدایایی به 7 نفر عضو هیئت امنای فوق تقدیر نمود.

سخنران پایانی مراسم دکتر علی ناصری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز بود که به تاریخچه حضور خلاری‌ها در طول تاریخ اشاره نمود و گفت: نقش شهروندان خلاری شیراز در اقتصاد و رونق اشتغال شهر بسیار پررنگ بوده و هست و اقدام این عزیزان در تهیه امکانات لازم برای زلزله‌زدگان غرب کشور بسیار با‌ ارزش و قابل تقدیر است.



نام:
ایمیل:
* نظر: