جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۰۵:۳۲
کد خبر: ۱۱۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
سرگرد اکبری:
فرمانده سپاه سروستان گفت: نظام سلطه بر این باور است که سه عامل عاشورا، مهدویت و ولایت مطلقه فقیه باعث ثبات و استحکام انقلاب اسلامی ایران می باشد و به همین جهت تمام توان خویش را برای حذف این عناصر مهم و اساسی و در نهایت براندازی این انقلاب و نظام مقدس به کار بسته است.

به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،سرگرد پاسدار محمد علی اکبری فرمانده سپاه سروستان طی سخنانی در جمع پایوران سپاه این شهرستان به مناسیت یوم الله 9دی گفت: تبیین این حماسه باشکوه برای نسل جوان یک وظیفه عمومی است.

وی در ادامه سخنان خویش ضمن بررسی نحوه شکل گیری فتنه 88 گفت: نظام سلطه بر این باور است که سه عامل عاشورا، مهدویت و ولایت مطلقه فقیه باعث ثبات و استحکام انقلاب اسلامی ایران می باشد و به همین جهت تمام توان خویش را برای حذف این عناصر مهم و اساسی و در نهایت برندازی این انقلاب و نظام مقدس به کار بسته است.

سرگرداکبری در ادامه این مطلب تصریح کرد: بر اساس اسناد و شواهد موجود،فتنه گران با هدایت و راهنمایی آمریکایی ها و صهیونیست ها هر سه عامل ثبات انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دادند اما به لطف خدا و درایت مقام معظم رهبری و در نهایت حضور به موقع و آگاهانه مردم بصیر ایران اسلامی همه نقشه های دشمن نقش برآب شد و فتنه گران شکست سختی بخورند.

فرمانده سپاه سروستان در بخش دیگری از  سخنان خویش با اشاره به سکوت خواص در فتنه 88 تصریح کرد:سکوت خواص بی بصیرت در مقابل فتنه گران موجب طولانی شدن زمان فتنه و در نهایت موجب خسارت های مادی و معنوی برای انقلاب و نظام شد.

 وی هتک حرمت فتنه گران به عاشورای حسینی(ع) را اوج حقارت آنها عنوان کرد و اظهار داشت:ملت مظلوم و ستمدیده ایران پس از ماه ها مدارا کردن و صبر کردن در مقابل عناصر فتنه،دیگر نتوانست هتک حرمت به ساحت مقدس آقا اباعدبالله الحسین(ع) را تحمل کند و از این روی در حماسه غرور آفرین 9 دی ماه همچون موجی خروشان فتنه و فتنه گران را در هم شکست.

دبیر شورای امر به معروف ونی از منکر سروستان در پایان سخنان خویش با اشاره به نقش بی بدیل و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در حادثه فتنه 88 تاکید کرد: مردم ما اثبات کردد که قدر این رهبر آگاه، دلسوز و مقتدر را می دانند و حماسه 9 دی نشان داد که پیوند این مردم با ولایت مطلقه فقیه یک پیوند محکم و ناگسستنی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: