پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۴۱:۴۴
کد خبر: ۱۱۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه بقیه الله(عج) شیراز :
حجت الاسلام و المسلمین سید امراله محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز در دیدار با کارکنان ناحیه با بیان اینکه فتنه ابتدا جمهوریت و سپس اسلامیت نظام را زیر سوال برد.
حجت الاسلام و المسلمین سید امراله محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز  به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی با بیان اینکه فتنه ابتدا جمهوریت و سپس اسلامیت نظام را زیر سوال برد اظهار داشت:حوادث هشت ماه پس از انتخابات ۸۸ سبب گردید تا کارآمدی نظام ولایت فقیه برای جهانیان و مردم مسلمان ایران بویژه نسل جوان روشن تر گردد.حماسه تاریخی نهم دی نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی در واکنش به شیطنت دشمنان بود.

وی گفت: مردم فهیم و بصیر ایران بعد از 8 ماه کاسه صبرشان لبریز شد و در روز 9 دی به ندای مولا و سرورشان مقام عظمای ولایت لبیک گفته و به صحنه آمدند و چشم فتنه را کور کردند.

محمدی در ادامه گفت: انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و حوادث بعد از آن، سنگ محک خوبی بود تا عیار واقعی بسیاری از شخصیت‌های سیاسی مشخص شود. عده‌ای سربلند شدند، عده ای با اقماض نمره قبولی گرفتند و عده ای به گونه‌ای دیگر..."

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةا...(عج) در ادامه گفت: نکته ای که در فتنه ۸۸ قابل تامل است ظهور بار دیگر امداد الهی ـ که از آغاز انقلاب تا به امروز مصداق داشته است ـ در نجات کشور و نظام و دستاوردهای شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی بود. هر دو فتنه بنی صدر و فتنه ۸۸ ، مسئله ولایت فقیه مورد هجوم و حمله مخالفان بود این فتنه (فتنه 88)به دلیل ادعای واهی تقلب در انتخابات توسط دو کاندیدای شکست خورده انتخاباتی رخ داد که منجر به خسارت 324 هزار میلیاردی اقتصادی گردید..

وی در پایان اظهار داشت: «9 دی» تومار این توهمات را با شدت تمام در هم پیچید؛ این روز هم از نظر کمیت و هم از حیث کیفیت، بی‌شک پرشورترین روز تاریخ جمهوری اسلامی بود. این راهپیمایی، آنچنان عظیم بود که سران فتنه دست و پای خود را گم کردند و با وجود درک اندکشان از معادلات سیاسی، متوجه شدند هرگاه این مردم حس کنند فرد یا جریانی اعتقادات‌شان را آماج اهانت‌های خود قرار داده‌اند، با حضور میلیونی،‌ مهر «باطل شد» بر پیشانی آنها می‌زنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: