جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۰۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
سرهنگ دوستدار در جمع پایگاه رسانه ای شهید رهبر:
سرهنگ دوستدار در جمع اعضای پایگاه رسانه ای شهید رهبر گفت: فضای مجازی مجموعه‌ای دارای فرصت های بیشمار برای خلاقیت و ابتکار است و یکی از جوانترین بخش های ناحیه بقیه الله(عج) شیراز معاونت فضای مجازی است که بنده به توان این بخش اعتماد دارم.
به گزارش تنویر؛ سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در جمع هیئت اندیشه ورز فضای مجازی و شورای پایگاه رسانه ای شهید رهبر ضمن تبریک اعیاد  حضرت مسیح و امام حسن عسکری و تسلیت وفات حضرت معصومه و گرامیداشت ۹ دی گفت: فضای مجازی مجموعه‌ای دارای فرصت های بیشمار برای خلاقیت و ابتکار است و یکی از جوانترین بخش های ناحیه بقیه الله(عج) شیراز معاونت فضای مجازی است که بنده به توان این بخش اعتماد دارم.

پایگاه رسانه ای شهید رهبر  رسالت خود را انجام داده است

وی با اشاره به اینکه تا کنون فضای مجازی ناحیه و پایگاه رسانه ای شهید رهبر به خوبی توانسته است رسالت خود را انجام دهد اظهار داشت: تولید برنامه های مختلف و برنامه ریزی متنوع با همدلی و دوستی اعضا صورت گرفته است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز تصریح کرد: صدقه تنها برای سلامت جسم نیست بلکه باید برای کارها و دوستی هایمان هم  صدقه داد تا دچار آسیب نشود و بدانیم صدقه هم فقط پول نیست و گاهی با نیت کردن چند صلوات هم می توان صدقه کارهایمان را پرداخت کنیم.

مواظب قلقلک های شیطان های درونی و بیرونی باشید

وی با اشاره به گمراهی افراد توسط شیطان اظهار داشت: اگر در فکرتان خطور کرد چرا جای فلانی نیستید و یا چرا در برنامه اسم شما برده نمی شود، بدانید شیطان به دنبال گمراه کردن شما است.
سرهنگ دوستدار به نقش هر نفر در زندگی روزمره اشاره کرد و اذعان داشت: هرجا هستید نقش موثر خود را ایفا کنید چه بسا نقش شما در جامعه امروزی در قالب یک پدر، فرزند، فعال فرهنگی، محصل و ... باشد.
وی ادامه داد: افراد جامعه نقش های مختلفی دارند که خیلی ها نمی توانند این تعادل را در نقش‌شان ایجاد کنند لذا امید است این جمع بتواند یک تعادل منطقی بین نقش های خود ایجاد کند.
ایشان از مهمترین نقش های دوره نوجوانی و‌ جوانی را نقش فرزندی، نقش دانش آموز یا دانشجویی و‌ نقش فعال فرهنگی عنوان کرد و ‌گفت: تعادل بخشی به نقش ها به این معناست که هریک از شما دانش آموز یا دانشجوی ممتاز مدرسه و دانشگاه، فرزند صالح خانواده و فعال فرهنگی پای کار انقلاب باشید.

  کاریکاتوری رشد نکنید

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به اینکه عملیاتی کردن فعالیت ها شاید خیلی سخت به نظر رسد، اظهار داشت: عملیاتی کردن فعالیت ها وقتی لذت بخش میشود که جزئی از زندگی روزمره قرار گیرد و اگر بخواهیم جهان را متحول کنیم باید جهانی فکر کرد و اگر بخواهیم در جهان موفق باشیم باید فردی موفق باشیم و تشکیلاتی کار کنیم.
عالی ترین مقام در سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: اگر همه بخش های شورای پایگاه رسانه کارش را بخوبی انجام دهد رشد همه جانبه اتفاق می افتد اما اگر کارها متوازن نشود رشد کاریکاتوری اتفاق می افتد.لذا با فکر و برنامه ریزی برنامه ها را اولویت بندی  کنید به شکلی که از مسیر اصلی گمراه نشویم.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: