کد خبر: ۱۱۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
ما جامعه زنان استان فارس بانقش آفرینی بانوان ولایت مدار همیشه در صحنه، همگام با سایر اقشار مردم، ضمن اعلام برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(رحمه الله علیه) و امام خامنه ای (مدظله العالی)، یاد و خاطره 9 دی ، آن حماسه ماندگار که ایران را یکباره در دفاع از جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب به خروش آورد تا پرونده هشت ماهه فتنه را ببندند و یکپارچگی ملت ایران را به نمایش بگذارند گرامی می داریم و اعلام می کنیم که با تاسی به دریاترین صبر مصور ، حضرت زینب (س) ، در راه اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران و حمایت بی دریغ از ولایت ثابت قدم خواهیم ماند و با اعلام مواضع خود، تجدید میثاق می کنیم با مردمانی که در 9 دی خوش درخشیدند
به گزارش سازمان بسیج جامعه زنان فارس، جامعه زنان فارس طی بیانیه ای یوم الله نهم دی ماه را گرامی داشته و با اعلام مواضع خود با مردمانی که در 9 دی ماه سال 1388 خوش درخشیدند تجدید میثاق کرد. در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ اسلام در کنار مجاهدات و فداکاری های مجاهدین مخلص و با بصیرت خود، شاهد ظهور جریانات منحرف و تفرقه افکنانه ای بوده است که با فاصله گرفتن از صراط مستقیم ،آگاهانه یا ناآگاهانه همسو با دشمنان اسلام ناب محمدی اقدام کرده اند.

وقتی که به حوادث و وقایع انقلاب اسلامی در طول سالهای گذشته نظر می افکنیم مشاهده می کنیم که این انقلاب و نظام نیز دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی زیادی داشته و دارد که همواره در پی بهره برداری از هر فرصتی برای ضربه زدن بر پیکر نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

انقلاب اسلامی ایران با فرهنگ عاشورایی شکل گرفت و با کمک گرفتن و تکیه بر همین فرهنگ است که تا کنون توانسته است در آماج طوفان های سهمگین استوار و پا برجا بماند و عزت ، سربلندی و افتخار ملت ایران را حفظ کند . در سال 1388 عده ای در نقش پیاده نظام ، بازیچه دشمن شدند و با طرح دروغ بزرگ تقلب خیانت زیان باری را رقم زدند .

در این راستا فتنه گران و عوامل نفوذ با هدایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در صدد تدارک حرکت جدید برآمدند تا به خیال باطل بتوانند در مسیر انقلاب اسلامی انحراف ایجاد کنند و موجبات فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم نمایند. ولیکن ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده خود در تجمع 9دی، به جهانیان ثابت کرد که درس های غدیر و عاشورا آنان را به صحنه آورده است تا پیام مهم و ماندگاری را در تاریخ به ثبت رسانند.

 این بار نیز عاشورا به کمک ملت ایران آمد و پرده از چهره نفاق بر افکند . 9 دی فصل جدیدی شد از بصیرت ، هوشیاری ، دشمن ستیزی و غیرت دینی و انقلابی مردمی که منتظر یک اشاره بودند تا طومار ننگین سران فتنه را در هم بپیچند .

9دی درخشش نسل های سوم و چهارم انقلاب و آینده سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان های انقلاب و اعلام برائت از حرمت شکنان عاشورا بود که فتنه گران و بیگانگان طمع کار وکینه توز را رسوا و به خاک ذلت کشاند.

9 دی تجلی" جهاد کبیر" و شعار استکبار ستیزی یعنی ایستادگی امت حزب ا... و ولایتمدار ایران اسلامی در برابر دسیسه های استکبار جهانی و ایادی آن در داخل و خارج و عدم تبعیت پذیری از دشمن در میدان سیاست، فرهنگ، اقتصاد و... می باشد.

ما جامعه زنان استان فارس بانقش آفرینی بانوان ولایت مدار همیشه در صحنه، همگام با سایر اقشار مردم، ضمن اعلام برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(رحمه الله علیه) و امام خامنه ای (مدظله العالی)، یاد و خاطره 9 دی ، آن حماسه ماندگار که ایران را یکباره در دفاع از جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب به خروش آورد تا پرونده هشت ماهه فتنه را ببندند و یکپارچگی ملت ایران را به نمایش بگذارند گرامی می داریم و اعلام می کنیم که با تاسی به دریاترین صبر مصور ، حضرت زینب (س) ، در راه اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران و حمایت بی دریغ از ولایت ثابت قدم خواهیم ماند و با اعلام مواضع خود، تجدید میثاق می کنیم با مردمانی که در 9 دی خوش درخشیدند:

  • غرب و دولت های استکبار بدانند مردم ایران همواره بر سر آرمان های والای خود ایستاده اند و بیش از پیش برای حفظ جمهوری اسلامی تلاش می کنند.
  • هر کس با پشوانه سیاسی و اقتصادی بخواهد خدشه ای به نظام وارد کند با سیل خروشان مردمی که همواره موید نظام اسلامی هستند مواجه خواهند شد.
  • مردم مومن و انقلابی ایران هیچ گاه از مواضع خود در نظام اسلامی کوتاه نمی آید و با عزمی راسخ تر، اهداف انقلاب را به پیش می برند.
  • بدخواهان و کوته نظران بدانند اگر ذره ای چشم طمع به خاک و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند 9 دی تکرار خواهد شد.
  • دنیا بداند ملت ایران بصیرتر از گذشته پشتیبان ولایت فقیه خواهد بود و در را اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و حمایت بی دریغ از ولایت ثابت قدم خواهد ایستاد.

 

جامعه زنان فارس

دی ماه 1396

نام:
ایمیل:
* نظر: