کد خبر: ۱۱۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس:
مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس؛ یادواره های شهدا را بهترین فرصت ها دانست و گفت: یادواره های شهدا فرصتی است تا ما انقلابی باقی بمانیم.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس؛ حجت الاسلام حاجی زاده؛ در یادواره شهدای فرهنگی که به همت بسیج فرهنگیان سپاه عشایر فارس واداره آموزش و پرورش عشایربا حضور خانواده های شهدا برگزار شد؛ برگزاری این یادواره ها رابهترین  فرصت ها دانست و خاطر نشان کرد: هدف اصلی برپایی این مجالس و یادواره ها این است تا ما انقلابی باقی بمانیم.
    مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس؛ یادواره های شهدا را دارای پیام های مختلف دانست و گفت: امروز دشمن جوان و نوجوانان را در معرض آسیب ها و تهدیدات حوزه اندیشه و فکر قرار داده و در صدد است تا آن ها را ازنظام؛ انقلاب و اسلام جدا کند.
حجت الاسلام حاجی زاده؛ راه برون رفت از تهدیدات و خطرات جدی دشمن برای نسل جوان را برگزاری و حضور در این یادواره ها خواند و اذعان داشت: برگزاری این یادواره ها در مراکز علمی و دانشگاهی ؛ مدارس ؛ شهرها و روستاها نسل جوان ما را از خطرات پیش رو حفظ و سد محکمی برای جلوگیری از فکر و فرهنگ نظام سلطه و استکبار جهانی است.
    مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس؛ در ادامه گفت: دشمن سعی دارد تا قبح گناه را در جامعه ازبین ببرد فلذا با گسترش فساد وترویج گناه و بیش از 1600 جرم که یکی از آن ها بی حجابی است نسل امروز را از انقلاب و اسلام جدا کند و اگر در جامعه ای قبح گناه شکسته شد و بی حیایی و بی بندو باری نفوذ پیدا کرد آن وقت است که دشمن به اهداف خود رسیده است.
وی؛ادامه داد: دشمن با بیش از 55 میلیون دلار هزینه در جهت گسترش فرهنگ منحط غربی تلاش می کند تا با نفوذ از طریق فضای مجازی؛ شبکه های اجتماعی؛ بیش از 3هزارو 500 شبکه مبتذل و 250 شبکه فارسی زبان اندیشه نسل امروز را به دست بگیرد وفکر آن ها را ازدین و دین باوری جدا کند.
 مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس؛ در ادامه با توجه به فعالیت های دشمن از ابتدای انقلاب و ایجاد قائله های مختلف سعی کرده تا نظام جمهوری اسلامی را از نظام های سیاسی و جغرافیای دنیا حذف کند اما تا کنون موفق نشده و نخواهد شد.
حجت الاسلام حاجی زاده؛ خطاب به مسئولین و متولیان فرهنگ مبنی بر این که دشمن تلاش دارد تا مسئولین را در خواب غفلت  و سرگرم مسایل باطل قرار دهد تا به نتیجه برسد خاطرنشان کرد: متولیان فرهنگی؛ معلمان؛ مراکز دانشگاهی و فرهنگی برای ایستادگی به هجمه های دشمن باید فعال شوند و کار مضاعف انجام دهند.
وی؛ ضمن اینکه گفتمان و نوع نگاه شهدا معرفتی و با تاسی از اهل بیت بود نه نگاه مادی ابراز داشت: متاسفانه در مراکز دانشگاهی ما کمتر به وصیت شهدا توجه می شود در صورتی که زیباترین ؛ارزشمند ترین و جامع ترین کلام ها و درس ها در وصیت نامه شهدا بیان شده است.

   مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس؛ فرهنگ شهدا را منبعث از فرهنگ و گفتمان عاشورایی دانست و گفتمان عاشورایی را مقابله با نظام سلطه خواند و تصریح کرد: مراکز علمی دنیا مقاله می نویسند که اگر بخواهید نظام جمهوری اسلامی را بشناسیم باید گفتمان عاشورای را مطالعه کنیم.
وی ؛ خانواده های شهدا را استوانه های معنوی انقلاب و مروج ایثار و شهامت در جامعه خواند و افزود: مسئولین نباید از خانواده های شهدا غافل باشند و در راستای تداوم آرمان های شهدا جهاد فکری و فرهنگی در جامعه گسترش دهند.
حجت الاسلام حاجی زاده؛ در ادامه با توجه به حماسه 9 دی خاطر نشان کرد: در این روز تاریخی  و ماندگار همه ملت ایران با پرچم حمایت از دین ؛ انقلاب اسلامی و ولایت به صحنه آمدند و با این حماسه خود؛  8 ماه آشوب گری فتنه گران و برنامه ریزی های آمریکا و ایادی شان که بیش از ده سال برنامه ریزی کرده بودند را نقش براب و ناکام نمودند .
 




نام:
ایمیل:
* نظر: