کد خبر: ۱۱۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
زنان ما در فتنه 88 در خنثی سازی تمام برنامه های دشمن با بصیرت و آگاهی در مقابل نفوذ بیگانگان داخلی و خارجی نقش آفرینی کردند.

به گزارش جامعه زنان فارس، خواهر حیدری مسئول سازمان بسیج جامعه زنان فارس به مناسبت 9 دی گفتگویی باپیام زینب داشتند که در ادامه می خوانید:


به نظر شما دلیل وقوع فتنه 88 چه بود؟

فتنه پس از انتخابات سال 88 یکی از مهمترین چالش های سیاسی اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران در نیمه دوم دهه 80 بود که طی آن چند نفر از شخصیتهایی که سابقه انقلابی داشتند به تقابل صریح با قانون اساسی جمهوری اسلامی پرداختند و با طرح ادعاهای غیرقانونی با بسیج هواداران خود علیه نظام اقدام کردند و این برنامه طراحی شده از سوی دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی ایران بود که حداقل سال های پیش آن را اجرا می کردند.

مهمترین پیام 9 دی چیست؟

9 دی یکی از درخشان ترین روز انقلاب اسلامی است که حضور مردم سبب شکست توطئه سنگین دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی شد. پیام این روز مقابله با استکبار و حمایت از ارزشهای اسلام بود و مردم بار دیگر به تجدید پیمان با آرمانهای شهدا و ارزشهای انقلاب به پا خواستند و در یک کلام 9 دی یک تاریخ نبود بلکه یک روز تاریخ ساز بود.

نقش زنان در خنثی سازی فتنه 88 را چگونه ارزیابی می کنید؟

نقش زنان از ابتدای انقلاب تاکنون بی بدلیل و فوق تصور بوده است و حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب همیشه با هدایت گری و انگیزه سنجی و به میدان آوردن این ظرفیت الهی در کنار دیگر مردان توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند و به همین طبع با توجه به پتانسیل بالایی که در قشر زنان و ظرفیتهای خوبی که در قشر بانوان وجود دارد می بایست تلاش و مجاهدت کنند تا با بصیرت در عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی بدرخشند.

زنان ما در فتنه 88 در خنثی سازی تمام برنامه های دشمن با بصیرت و آگاهی در مقابل نفوذ بیگانگان داخلی و خارجی نقش آفرینی کردند.

زنان با حضور خود و با خلق حماسه 9 دی نشان دادند که با وجود سختی ها و مشکلات همچنان پای نظام جمهوری اسلامی، ارزشهای انقلاب و ولایت ایستاده اند و زنان ما همیشه می بایست با بصیرت و آینده نگری رفتارهای دشمن را پیش بینی کنند و نسبت به حفظ آرمانهای نظام انقلاب اسلامی دفاع کنند.

حرف آخر

حرکت عظیم روز نهم دی حجت را بر همه تمام کرد و آن کسانی که خیال می کنند می توانند میان نظام و میان مردم جدایی بیندازند ببینند و بفهمند که این نظام خود مردم است که با بصیر در حفظ آن هوشیارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: