کد خبر: ۱۱۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
مدیران سازمان بسیج جامعه زنان فارس یوم اله 9 دی را گرامی داشتند.

به گزارش سازمان بسیج جامعه زنان فارس، مدیران سازمان بسیج جامعه زنان فارس یوم اله 9 دی را گرامی داشتند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان( خواهر حیدری):

9 دی یکی از درخشان ترین روز انقلاب اسلامی است که حضور مردم سبب شکست توطئه سنگین دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی شد. پیام این روز مقابله با استکبار و حمایت از ارزشهای اسلام بود و مردم بار دیگر به تجدید پیمان با آرمانهای شهدا و ارزشهای انقلاب به پا خواستند و در یک کلام 9 دی یک تاریخ نبود بلکه یک روز تاریخ ساز بود.

مدیران سازمان بسیج جامعه زنان:

خواهر برنده:

با حضور مردم در حماسه 9 دی توطئه دشمنان نظام و انقلاب ناکام ماند و خلق حماسه 9 دی انقلاب را در عرصه تهاجم داخلی برای همیشه بیمه کرد. یوم الله 9 دی روز زمینه ساز بیداری اسلامی منطقه و واژگونی عمال دست نشانده آمریکا و رژیم صهیونیست شد.

خواهر همتی:

یوم الله 9 دی روز تولد مجدد انقلاب بود و در این روز انقلاب اسلامی بار دیگر عزت و شکست ناپذیری اش را به رخ کسانی کشید که در خواب پریشان و بی تعبیرشان سقوطش را می دیدند. 9 دی یکی از برگ های زرین تاریخ انقلاب اسلامی است که این حماسه با حضور پر شور و میلیونی مردم رقم خورد.

خواهر مبارکی:

حماسه نهم دی خط بطلانی بر اندیشه های دشمنان انقلاب اسلامی ایران بود. نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و مردم غیور ایران نشان دادند که هیچگاه از آرمانهای مقدس خود دست نخواهند کشید و کوتاه نخواهند آمد.

خواهر اکبری:

حماسه نه دی رستاخیزی مردمی در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی بود و از ثمره این حماسه آزاد سازی سوریه، عراق و انشاء اله قدس ششریف را شاهد خواهیم بود.

حماسه نه دی اوج ولایتمداری و اقتدار ولایت در کشور را به تصویر کشید، تصویری که هیچگاه از ذهن تاریخ خارج نخواهد شد.

خواهر شیبانی:

9 دی سالروز به پا خواستن ملت ایران برای حمایت از ارزشهای دینی خود در تاریخ ایران برای همیشه ثبت شد. نهم دی ماه، روز ارزش‌ها و دفاع از ولایت بود و فرهنگ نهم دی سدی در برابر فتنه و نفوذ دشمن در جامعه حاکم کرد.

خواهر گنجایی:

9دی درخشش نسل های سوم و چهارم انقلاب و آینده سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان های انقلاب و اعلام برائت از حرمت شکنان عاشورا بود که فتنه گران و بیگانگان طمع کار وکینه توز را رسوا و به خاک ذلت کشاند.

9 دی ، آن حماسه ماندگار ایران را یکباره در دفاع از جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب به خروش آورد تا پرونده هشت ماهه فتنه را ببندند و یکپارچگی ملت ایران را به نمایش بگذارند.

خواهر اوجی:

نه دی روز بصیرت مردمی، روزی که همه مردم غیور ایران با وجود تفاوتهای اعتقادی، شخصیتی ، سلیقه ای و.. به صورت متحد به میدان آمدند و به دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند که ایرانیان همچنان مثل اول انقلاب برای دفاع از آرمانهای جمهوری اسلامی در صحنه هستند و به هیچ عنوان اجازه دخالت و برهم زدن آرمان های انقلاب را به هیچ بیگانه ای نخواهند داد.

خواهر گزنی:

روز نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و دفاع مردم در برابر ارزش ها و ارمانهای انقلاب اسلامی. 9 دی ماه روز تجلی قدرت ملت ایران و خط بطلانی بر اندیشه های دشمنان اقلاب اسلامی ایران بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: