جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
میثاق با ولایت
مردم ولایتمدار و انقلابی سروستان صبح امروز با شرکت در مراسم راهپیمایی گرامیداشت حماسه 9 دی ضمن اعلام برائت از هرگونه فتنه در مسیر اهداف متعالی انقلاب اسلامی، بار دیگر با آرمان های امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
 به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ،صبح امروز و همزمان با سراسر ایران اسلامی، مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و انقلابی سروستان با شرکت در مراسم راهپیمایی گرامیداشت یوم الله 9 دی بار دیگر ضمن اعلام برائت از سران فتنه 88 و همچنین اعلام انزجار از دسیسه های استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، بار دیگر با آرمان های بلند و متعالی امام راحل ، انقلاب ، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

در این مراسم که از مقابل ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان آغاز و تا میدان صاحب الزمان(عج) این شهرستان ادامه داشت، زن و مرد، کوچک و بزرگ با صفوفی فشرده و مشت های گره کرده ضمن سر دادن شعارهای استکبار ستیزی  بر پایبندی محکم خویش نسبت به شعائر انقلاب اسلامی تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه تاکید کردند.

حجت الاسلام شاهبداغی سخنران ویژه این مراسم در سخنانی با بیان برخی از وقایع فتنه 88 تاکید کرد: وجود رهبری حکیم و فرزانه در راس این حکومت اسلامی، یک عطیه الهی از سوی خداوند به ملت سرافراز ایران اسلامی است که به لطف خدا  این ملت بار دیگر توانست با هدایت های پیامبر گونه معظم له، کشتی انقلاب را از طوفان این فتنه آمریکایی-صهیونیستی با سلامت و صلابت به ساحل امید و نجات برساند.

وی همچنین تصریح کرد: مادامی که مردم ایران اسلامی به خدا و اهل بیت پیامبر(ص)و همچنین اصل ولایت مطلقه فقیه تمسک جویند، این انقلاب و این نظام اسلامی مقتدرانه در مسیر اهداف متعالی خویش پیش خواهند رفت و این وعده الهی است.

قرائت بیانیه حماسه 9 دی توسط یکی از دانشجویان بسیجی این شهرستان پایان بخش این مراسم باشکوه بصیرتی بود.

بزرگداشت حماسه 9 دی در سروستان
بزرگداشت حماسه 9 دی در سروستان
بزرگداشت حماسه 9 دی در سروستان
بزرگداشت حماسه 9 دی در سروستان
بزرگداشت حماسه 9 دی در سروستان
بزرگداشت حماسه 9 دی در سروستان
بزرگداشت حماسه 9 دی در سروستان
نام:
ایمیل:
* نظر: