جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۷:۴۷
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان خبر داد:
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری ۳۴ برنامه مختلف به مناسبت گرامیداشت ۹ دی در سطح این شهرستان خبر داد.

امین دل‌خسته در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با گرامیداشت ۹ دی‌ماه سالروز میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: ۹ دی‌ماه، شاهکار ملت ایران در برابر فتنه مرتجعان داخلی و خارجی بود.

وی بابیان اینکه به مناسبت بزرگداشت این روز مهم و تاریخی بیش از ۳۴ برنامه شاخص فرهنگی، ورزشی، سیاسی و غیره در شهرها و روستاهای لارستان برگزار می‌شود، افزود: اکران فیلم مستند قائم‌مقام در سطح دانشگاه‌ها و مساجد، برگزاری مسابقات ورزشی، اهداء ثواب قرائت قرآن مساجد شهرستان به شهدای فتنه ۸۸٫ برگزاری سیر نمایشگاه خیابانی با استفاده از ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر با موضوع گناهان نابخشودنی فتنه گران از منظر رهبری، نصب شعارنوشته توسط اصناف و کسبه در سر درب مغازه‌ها ازجمله این برنامه‌هاست.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان همچنین از برگزاری مسابقه انشاءنویسی ویژه دانش آموزان در سطح مدارس دبستان و متوسطه اول با موضوع «آمریکا از ما عصبانی هست چون در روز ۹ دی…» از طرف بسیج دانش‌آموزی لارستان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه با عنوان «نقشه نقش بر آب» با محوریت اظهارات برخی از مسئولان، مطبوعات و رسانه‌های خارجی در سال ۸۸ نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در بزرگداشت ۹ دی امسال است.

این مسئول ادامه داد: همایش شکوه بصیرت با پاسداشت این حماسه بزرگ در شامگاه جمعه ۸ دی‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در سالن مجموعه ورزشی تربیت‌بدنی شهر لار با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولان با اجرای خواننده انقلابی حسین حقیقی به همت بسیج دانشجویی لارستان و پایگاه مقاومت شهید مرادزاده برگزار خواهد شد.

دل‌خسته اضافه کرد: در حاشیه جشن‌های ۹ دی در اقدامی ابتکاری و نوع‌دوستانه سعی می‌شود با مشارکت شهروندان تعداد ۲۰ دستگاه بخاری جهت اهداء به هم‌وطنان زلزله‌زده استان کرمانشاه خریداری و ارسال شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: