گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
سردار نقدی معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر خود به استان فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) میهمان افسران جوان جنگ نرم انقلاب اسلامی و مجمع همفکری بسیج دانش آموزی استان فارس شد.
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی صبح روز پنجشنبه 14 دی ماه نوجوانان مجمع همفکری با شور و اشتیاق خاصی به سمت سالن برگزاری نشست سالانه خود حرکت می کردند و برق چشمانشان خبر از هیجانی خاص در وجودشان می داد.گویا این نشست میهمانی خاص دارد.سردار محمد رضا نقدی معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قصد حضور در این جلسه را دارد.

سردار خود به جمع دانش آموزان و افسران جنگ نرم آمده است تا به بحث و پرسش و پاسخ با نوجوانان انقلابی استان فارس بپردازد.

اواسط این جلسه سرهنگ کوشکی معاونت هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس هم به جلسه اضافه شدند.
و در ابتدای صحبتشان خبر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی اعتراضی به حوادث و آشوب های اخیر دادند.همزمانی این جلسه با راهپیمایی و تجمع انقلابیون در شیراز نیز برای بعضی از دانش آموزان سوال بود که با توضیحات سردار ،مبنی بر کمبود زمان سفر ایشان به استان فارس این سوال نیز برطرف شد.

دانش آموزان انقلابی برادران علی رضا زارعی رئیس مجمع همفکری نیما نورایی ، علی جعفری ، هادی زارعیان ، علی اکبر حسینی حسین جاوید و فربد محبوبی به ایراد نظرات خود به صورت چهره به چهره و مباحثه و تبادل نظر با سردار پرداختند.

سردار نقدی در صحبت های خود به اهمیت ارتباط چهره به چهره در بسیج دانش آموزی و دوستی و رفاقت اشاره کردند و مهمترین ماموریت و کار را برای بسیجیان در جامعه امروز ذکر کردند.

سردار ادامه داد : مدیریت فرهنگی مدیریت دستوری نیست،مدیریت فرهنگی با مدیریت اداری و نظامی نیز فرق دارد،ویژگی مدیریت و بحث فرهنگی بحث اقناع است و کسی میتواند موفق عمل کند که دست برتر و بالا تر را داشته باشد.بحث فرهنگ بحث دل و فکر است،و با تکان دادن دل و ذهن میتواند انسان را هدایت کرد.
پس باید خودمان را با اخلاص بسازیم.
طرح ولایت حرکت بسیار خوبیست و باید عمق و محتوای بیشتر و بهتری در آن ارائه کرد.سردار پیشنهاداتی را در مورد نحوه برگزاری دوره یاوران ولایت نیز مطرح کردند.
راهیان نور مبحث بعدی سخنان سردار نقدی بود : 100 میلیون نفر روز در جاده بدون یک حادثه منجر به فوت را دارا بودیم که متاسفانه امسال این اتفاقات افتاد اما در دریاهای شمال سالانه ده ها کشته داریم چرا کسی در آن مورد اظهار نگرانی نمی کند؟
چون که از تاثیرات راهیان نور می ترسند، ما باید این را تبیین کنیم.با توجه به دستورالعملی که جدیدا تدوین شده است الحمدلله واقعا بهترین مدیریت اعمال شده است و جای خطاهایی انسانی را تا جای ممکن کاهش داده ایم.

سردار بحث شبهات در مدرسه که توسط سخرانان حاضر در جلسه مطرح شد را پدیده ای جدید دانست که بسیار شدت پیدا کرده است که راه علاج آن را افزایش اطلاعات دانش آموزان بسیجی و پاسخگویی به شبهات مطرح شده یبان کردند.

گزارش تصویری این دیدار را در ادامه مشاهده نمایید.

سردار ، میهمان مجمع همفکری استان فارس شد


سردار ، میهمان مجمع همفکری استان فارس شد

سردار ، میهمان مجمع همفکری استان فارس شد
سردار ، میهمان مجمع همفکری استان فارس شد

سردار ، میهمان مجمع همفکری استان فارس شد

سردار ، میهمان مجمع همفکری استان فارس شد

سردار ، میهمان مجمع همفکری استان فارس شد

سردار ، میهمان مجمع همفکری استان فارس شد


سردار ، میهمان مجمع همفکری استان فارس شد


نام:
ایمیل:
* نظر: