کد خبر: ۱۱۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
نهضت روشنگری باحضور فرماندهان پایگاهها وشورای حوزه و خواهر پروانه قاسمی درنمازخانه شهیدبهشتی ناحیه مقاومت برگزار گردید.

به گزارش بسیج جامعه زنان فارس، نهضت روشنگری باحضور فرماندهان پایگاهها وشورای حوزه و خواهر پروانه قاسمی درنمازخانه شهیدبهشتی ناحیه مقاومت برگزار گردید.
خواهرقاسمی به مناسبت یوم الله 9دی و هفته بصیرت گفت: تبیین این حماسه باشکوه برای نسل جوان یک وظیفه عمومی است
.
وی در ادامه سخنان خویش ضمن بررسی نحوه شکل گیری فتنه 88 گفت: نظام سلطه بر این باور است که سه عامل عاشورا، مهدویت و ولایت مطلقه فقیه باعث ثبات و استحکام انقلاب اسلامی ایران می باشد و به همین جهت تمام توان خویش را برای حذف این عناصر مهم و اساسی و در نهایت برندازی این انقلاب و نظام مقدس به کار بسته است.
سرگرداکبری در ادامه این مطلب تصریح کرد: بر اساس اسناد و شواهد موجود،فتنه گران با هدایت و راهنمایی آمریکایی ها و صهیونیست ها هر سه عامل ثبات انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دادند اما به لطف خدا و درایت مقام معظم رهبری و در نهایت حضور به موقع و آگاهانه مردم بصیر ایران اسلامی همه نقشه های دشمن نقش برآب شد و فتنه گران شکست سختی بخورند.
فرمانده سپاه سروستان در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به سکوت خواص در فتنه 88 تصریح کرد:سکوت خواص بی بصیرت در مقابل فتنه گران موجب طولانی شدن زمان فتنه و در نهایت موجب خسارت های مادی و معنوی برای انقلاب و نظام شد.
وی هتک حرمت فتنه گران به عاشورای حسینی(ع) را اوج حقارت آنها عنوان کرد و اظهار داشت:ملت مظلوم و ستمدیده ایران پس از ماه ها مدارا کردن و صبر کردن در مقابل عناصر فتنه،دیگر نتوانست هتک حرمت به ساحت مقدس آقا اباعدبالله الحسین(ع) را تحمل کند و از این روی در حماسه غرور آفرین 9 دی ماه همچون موجی خروشان فتنه و فتنه گران را در هم شکست


.

نام:
ایمیل:
* نظر: