شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۳۸:۰۱
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۱۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
بمناسبت گرامیداشت حماسه نهم دیماه نشست بصیرتی و روشنگری کانون بسیج مهندسین کازرون برگزار شد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،در این نشست مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر کانون بسیج مهندسین کازرون اظهار داشت: حماسه 9 دی یکی از حوادث مهم انقلاب اسلامی بود که با بصیرت و روشنگری مقام معظم رهبری و راهبردی که در این خصوص برای مردم و مسئولین تبیین کرده بودند، خنثی شد.

مهندس شفیعی افزود: انقلاب، نظام مقدس جمهوري اسلامي و ملت ايران در نهم دي به جهانيان ثابت نمود كه مردم و حكومت در ايران اسلامي در پرتو ولايت فقيه يك حقيقت واحد هستند و از چنان ريشه، ظرفيت و اقتداري برخوردار هستند كه به راحتي هر توطئه را در نطفه خفه مي كنند.

وی به وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: با مطالعه این وصیت‌نامه می‌توان فهمید یکی از نگرانی‌های امام راحل از نقشه‌های شوم دشمنان این بود که جوانان را از فرهنگ و ادب و ارزش‌های خودی منحرف کنند و به سوی غرب یا شرق بکشانند.

مهندس شفیعی با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی افزود: یوم الله نهم دی روز تجلی قدرت خدا و اراده امت در حمایت از امام زمان (عج) بود که در آینه ولایت فقیه تبلور یافته است و بصيرت، هوشياري و دشمن شناسي ملت مسلمان ايران را به خوبي نشان داد و براي هميشه به عنوان حماسه اي ماندگار در تاريخ باقي خواهد ماند.

مدیر کانون بسیج مهندسین کازرون خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی، نماد عزت، استقلال و بصیرت ملت ایران است که حماسه ماندگاری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند

مهندس شفیعی با بیان اینکه ملت انقلابی جمهوری اسلامی ایران با بصیرت و تحت امر ولایت فقیه است، افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران ثابت کردند که در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خود، متحد و پشتیبان ولی‌فقیه هستند.

مدیر کانون بسیج مهندسین کازرون تأکید کرد: راه حرکت نظام جمهوری اسلامی همانند گذشته ادامه خواهد داشت و مردم ولایتمدار ایران اسلامی، ذره ای از رهبری امام خامنه ای عزیز جدا نمی شوند و در یک کلام مردم انقلابی استوارتر از آن است که با ترفندهای عده ای کوردل صحنه را خالی کند.

نشست بصیرتی و روشنگری کانون بسیج مهندسین کازرون

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: