گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
بازدید رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از سرپرستی روزنامه اطلاعات در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس مصطفی اژدری رئیس این سازمان در ادامه بازدیدهای خود از رسانه های استان، دردفتر سرپرستی روزنامه اطلاعات در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد مستقر در شهر شیراز حضور یافت.


در این بازدید که حدود دو ساعت طول به طول انجامید، محمد مهدی نعمتی سرپرست این روزنامه با اشاره به قدمت آن گفت: این روزنامه پس از انقلاب مورد توجه امام راحل بودند و آقای بقایی را که هم اکنون نیز مدیرمسئول این روزنامه هستند را هم امام (ره)منسوب نموده و حضرت امام خامنه ای نیز ایشان را ابقاء نموده اند.
وی در ادامه افزود: سالهاست که روزنامه اطلاعات فقط به چاپ روزنامه اکتفا نکرده و در حوزه مجلات و تالیف کتب ارزشمند توسط نویسندگان فاخر نیز روی آورده است.
نعمتی در آخر عنوان کرد: بنده افتخار می کنم که عضو شورای عالی بسیج رسانه هستم و انشاءالله در تمام زمینه ها یار و یاور بسیج هستیم و خواهیم بود.
اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس هم ضمن تشکر از ایشان بخاطر حضور ارزشمند شان در شورای عالی بسیج رسانه، وجود پیشکسوتان عرصه رسانه نظیر آقای نعمتی را یک فرصت مغتنم برشمرده و گفت: امثال آقای نعمتی گنجینه های فاخر رسانه محسوب شده و روزنامه های وزینی چون اطلاعات نیز می تواند یک الگو و متدی ارزشمند در رعایت اخلاق و ایفای رسالت رسانه ای انقلابی برای کسانی باشد که بعضا اخلاق و حریت رسانه ای را فراموش کرده و همواره خود سانسوری را یک اصل واحد می دانند.
وی اضافه کرد: تا زمانی که مدیران مسئول و سردبیر رسانه ها در استان گرد هم نیامده و با هم یک صدا و متحد نشوند محال است یک سازمان و... بتواند نسخه درمانی برای حل معضلات آنها بپیچد و این مطلب الان یک مسئله در میان رسانه های ماست که اساسی ترین مسئله ی قبل و حال رسانه استان و حتی کشور می باشد.
در انتهای این دیدار اژدری با اهداء لوح قاب یادبود سازمان به آقای نعمتی از زحمات ایشان مجددا تقدیر کرده و در حاشیه این موضوع از آثار فاخر روزنامه اطلاعات بازدید میدانی به عمل آمد


نام:
ایمیل:
* نظر: