گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
ریشه یابی ناآرامی اخیر؛
سرهنگ هاشمی بیان، جانشین سپاه ناحیه سپیدان در اولین گفت و گوی اختصاصی با تنویر به ریشه یابی و علل ناآرامی های اخیر کشور پیرداخت.
به گزارش تنویر سپیدان ظهر امروز دوشنبه مورخ 96/10/18 سید مسعود هاشمی بیان جانشین سپاه ناحیه سپیدان در اولین گفت و گوی اختصاصی با تنویر به ریشه یابی و علل ناآرامی های چند روز اخیر کشور پرداخت.

هاشمی بیان چالشهای اقتصادی و مشکلات معیشتی موجود در کشور را ابتدایی ترین دلیل این اعتراضات و عوامل دخیل در آن  برشمرد. ایشان در ادامه بیان داشتند نگاه تک علتی به چنین حوادثی نمی تواند تمام وجوه این حادثه را به صورت کامل بیان کند و برای تحلیل جامع این حادثه می بایست زمینه های امنیتی و لایه های خارجی که با فراخوان، ناراضیان موجود در جامعه را تحریک و هدایت می کنند و جنبه جامعه شناختی به معنی فهم درست تغییرات ایجاد شده در ایستارهای جامعه در سال های اخیر را مورد بررسی و تحلیل قرار داد که در ادامه گفت و گو به آن اشاره خواهیم کرد.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و خاندان منحوس آل سعود با همراهی منافقین کوردل و سلطنت طلبان مأمور شبکه سازی برای ایجاد آشوب و ناامنی در داخل کشور بودند.
سردمداران آمریکا در صدد برقراری ارتباط میان برجام و اغتشاشات داخل ایران بودند، در واقع هدف اصلی آن ها وضع نمودن تحریم های بیشتر به بهانه حمایت از آشوبگران و خروج از برجام میباشد.
آنها معتقدند تحریم های بیشتر و سنگین تر زمینه آشوب و نارضایتی را در بین مردم ایران افزایش خواهد داد.

هادی سیاسی سپاه سپیدان بیان داشت: نگرانی آمریکا و هم پیمانانش در خاورمیانه در پی شکست های اخیر آنان و تحولات منطقه ای که موازنه قدرت را به نفع ایران و جبهه مقاومت سنگین نموده روز به روز در حال افزایش است و اتاق های فکر آنان همواره در پی طرح ریزی سناریوی جدید جهت برهم زدن ثبات منطقه میباشد.

جانشین سپاه ناحیه سپیدان براین نکته تأکید نمودند که مطالبات معیشتی مردم میبایست جدی گرفته شود و دولتمردان دست از جناحی کردن مشکلات مردم بردارند گریزی به فرمایشات مقام معظم رهبری در یک دهه اخیر زدند و گفتند: مسائل اقتصادی همواره در سخنرانی های مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است. ایشان همچنین در نام گذاری سال ها که معطوف به مهمترین چالش های کشور است، غالب سال ها در دهه اخیر را با عنوان اقتصادی نام نهاده اند.

سرهنگ هاشمی بیان در خاتمه ریشه مطالبات و مشکلات اقتصادی را در بیکاری، رکود، کمبود درآمد، عدم تحقق شعارهای اقتصادی دولت، عدم برخورد قاطع با حقوق بگیران نجومی، انحصارگری و اشرافی گری دانست  و بیان داشت: دولتمردان میبایست با تدابیر لازم برای بهبود وضعیت موجود از جمله توزیع بسته های حمایتی، کنترل و تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش غیرمنطقی کالاهای اساسی و حامل های انرژی آرامش و اطمینان خاطر را نه بصورت مقطعی که بصورت دائم به مردم ارزانی دارند.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: