کد خبر: ۱۱۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
در سپاه فسا
با حضور کارکنان و سخنرانی سرتیپ دوم پاسدار تقدسی نشست بصیرتی و روشنگری در سپاه ناحیه فسا برگزار شد.
به گزارش تنویر ، با حضور کارکنان و سخنرانی سرتیپ دوم پاسدار تقدسی نشست بصیرتی و روشنگری در سپاه ناحیه فسا در نمازخانه شهید جاویدی  برگزار شد.
در این نشست سرتیپ دوم پاسدار تقدسی از مسئولین سپاه در خصوص حوادث اخیر که در دیماه 96 در کشور اتفاق افتاد گفت : فتنه 96 در مقیاس با دو فتنه پیشین (78 و 88) دارای نکات عبرت آموزی است که توجه به آنها می تواند ما را در برخورد با حوادث مشابه در آینده مدد و یاری برساند. برخی از ویژگی های فتنه 96 از این قرار است: این فتنه نشان داد که هیچ گاه نباید از دشمن غافل شویم. به فرمایش مولای متقیان حضرت علی علیه السلام هرگز نباید در برابر مکر و حیله دشمن خواب برویم که دشمن بیدار است و همواره در حال دسیسه چینی و فتنه گری است.
تقدسی خاطر نشان کرد: ما تا وقتی که پشت سر ولایت حرکت کنیم و مطیع اوامر معظم له باشیم دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا نخواهد کرد و مردم این را به خوبی درک کرده اند که در همه لحاظ گوش بفرمان ولایت باشندتا هیچ گزندی از ناحیه دشمن به ما نرسد.
وی همچنین افزود: آشوبگران با سیاستگذاری مثلث شوم عبری- غربی- وهابی واگرایی اقوام و قومیت ها را هدف گرفته و قویاً بر این باور بودند که مشکلات اجتماعی می تواند دستاویز خوبی برای راه اندازی جنگ قومیت ها و انفصال موزائیک امنیتی کشور و ناتوانی مرکزیت کشور برای بازگرداندن آرامش و انسجام قومیتی باشد.

برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع حوادث اخیر

برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع حوادث اخیر

برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع حوادث اخیر
برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع حوادث اخیر
نام:
ایمیل:
* نظر: