آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ دوم پاسدار افشاریان گفت: فعال کردن کار فرهنگی در بازار مستلزم هم افزایی، کادر سازی و تربیت کردن بازاری متدین است.

به گزارش تنویر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان در جلسه شورای فرهنگی مذهبی بازار ضمن عرض خیر مقدم گفت: کار فرهنگی، کاری نیست که یک شبانه روز انجام شود کار فرهنگی زمان بر است باید استمرار داشته باشد.

فعال کردن کار فرهنگی در بازار مستلزم کادر سازی است

افشاریان ضمن برشمردن برخی خصوصیات کار فرهنگی گفت: فعال کردن کار فرهنگی در بازار مستلزم هم افزایی، کادر سازی و تربیت کردن بازاری متدین است.

فعال کردن کار فرهنگی در بازار مستلزم کادر سازی است

این مقام مسئول این را هم افزود: بازاریان نا امید و مایوس از کار فرهنگی نشوند چون کار فرهنگی یک کار دیر بازده است ما در این چنین کارها یک پشتوانه داریم به نام دین و یک شبه نمی خواهیم همه چیز درست بشود باید کار استمرار داشته باشد و ابتر نماند.

فرمانده سپاه کازرون این را هم افزود: در مورد کادر سازی و تربیت بازاری متدین باید به این نکته نیز توجه کرد که ما سه نوع مومن داریم اول مومنین انقلابی، دوم مومنین انفرادی و سوم مومن بی تفاوت ما باید توجه داشته باشیم در راستای حرکت منظم انقلاب باید مومن انقلابی تربیت کنیم و ما همگی به عنوان عنصر فرهنگی مسئولیم.

مسئول حوزه اصناف در ادامه به برخی کارهای فرهنگی که در این مدت قابل توجه بودند اشاره کرد و گفت: ما بخش فرهنگی اصناف را فعال کرده ایم و کارهایی از قبیل تزیین بازار در اعیاد و مناسبت ها و تعیین 40 نقطه از بازار و خیابان ها به منظور پخش شیرینی و مولودی مد نظر قرار گرفته ایم.

نام:
ایمیل:
* نظر: