آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: برای شکوفایی اقتصاد کشور به کار فرهنگی برای تغییر شیوه زندگی و تغییر بینش ها در حوزه اقتصاد نیازمندیم.
به گزارش تنویر، کارگاه منطقه ای آموزشی بسیج مهندسین صنعتی جنوب کشور با حضور سردار علی ‌اصغر شهبازی رییس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر و جمعی از مدیران موفق فارس به میزبانی سازمان بسیج مهندسین استان فارس برگزار شد.


سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در دیدار با حاضران در این دوره آموزشی ضمن تشریح ساختار فعالیت های اقتصادی در کشورهای غربی، گفت: پیش بینی آینده تحولات اقتصادی و اجتماعی یکی از نقاط قوت و عامل تعیین کننده در فعالیت های اقتصادی است و نیاز امروز کشور ایران نیز همین نکته است.

وی با بیان اینکه بسیج یک نقش راهگشا و تسهیل گرانه در عرصه اقتصاد ایفا می کند،  گفت: برای شکوفایی اقتصاد کشور به کار فرهنگی برای تغییر شیوه زندگی و تغییر بینش ها در حوزه اقتصاد نیازمندیم و مهندسین بسیجی در زمینه این تغییر نگرش و ارائه الگوی اقتصاد مقاومتی نقش اصلی را بر عهده دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با تاکید بر اینکه  نظام سلطه و استکبار جهانی  نمی خواهند کشوری بدون کمک آنان در زمینه صنعت و اقتصاد موفق شده و تبدیل به الگو شود، گفت: موفقیت نظام اسلامی در عرصه سیاست و سایر عرصه ها موجب ترس استکبار جهانی شده و توطئه های اقتصادی آنان بر علیه ملت ایران با هدف جلوگیری کردن از الگو شدن ایران برای سایر ملت هاست.


سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی موجب ایجاد اشتغال و افزایش تولید در استان فارس شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش صادرات به روسیه و کمک به احیای کارخانجات توسط سازمان بسیج مهندسین استان فارس از اقدامات تاثیرگذار و خلاقانه این سازمان در راستای رونق تولید و حمایت از اشتغال بوده اند که نتایج مثبت آن در سطح استان فارس قابل مشاهده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: