کد خبر: ۱۱۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
در این همایش که با همکاری مدیریت آموزش و پروش نی ریز و با حضور حاج آقا حسینی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرهنگیان بسیجی برگزار شده بود حسینی با اشاره به دهه بصیرت و ولایت گفت: این بصیرت و آگاهی مردم بود که آنها را به خیابانها کشاند تا از اسلام، ولایت فقیه و خون شهدا دفاع کنند.










در این همایش که با همکاری مدیریت آموزش و پروش نی ریز و  با حضور  حاج  آقا حسینی نماینده ولی فقیه در سپاه  و جمعی از فرهنگیان بسیجی برگزار شده بود حسینی با اشاره به دهه بصیرت و ولایت گفت: این بصیرت و آگاهی مردم بود که آنها را به خیابانها کشاند تا از اسلام، ولایت فقیه و خون شهدا دفاع کنند.
نماینده ولی فقیه در ناحیه نی ریز افزود: دشمن مستمراً در حال برنامه ریزی و آزمون و خطاست و هر کجا ضعفی ببیند با بزرگ نمایی کردن آن به دنبال ایجاد بحران است، در واقع دشمن وقتی می داند که در جبهه جنگ سخت توان مقابله با مردم ولایت مدار جمهوری اسلامی را ندارد برنامه های خود را متمرکز در درون نظام می کند و می خواهد نظام را از درون تهی کند.
ایشان تاکید کرد: با همه این اوصاف اگر مردم به موقع بفهمند و بصیرت داشته باشند تمام توطئه هایی که به دنبال تهی کردن نظام از درون هستند خنثی خواهد شد، در واقع به موقع فهمیدن و عمل کردن انتظار اسلام از ماست.
در پایان همایش حاج آقا حسینی با تقدیر و تشکر از خواجه زاده مدیر بسیج فرهنگیان و اهداء هدیه به پاس همکاری های  قره چاهی مدیر آموزش و پرورش با بسیج فرهنگیان خواستار استمرار این همایش ها  و نشست های بصرتی در طول سال شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: