آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: هدایتگری و بیان مطالبات انتظار ما از خبرنگاران بسیجی است چرا كه نمی‌توان جامعه را بدون هدایتگر به پیش بُرد.
به گزارش تنویر، همزمان با سالروز تشکیل بسیج رسانه آئین تجلیل از افتخارآفرینان عرصه رسانه استان فارس در سطح ملی با حضور سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه کتب الهی مفصل‌ترین و زیباترین رسانه‌ای هستند که خداوند برای بشر ارسال کرده است، گفت: باید بدانیم رسانه تنها متعلق به جامعه امروز نیست بلکه در طول تاریخ وجود داشته و امروز همه ما به شکلی رسانه هستیم.

وی با بیان اینکه رسانه امروز پرقدرت‌ترین عامل حیات بشر است، گفت: توسعه، پیشرفت، درماندگی، وابستگی و استقلال همه در دل رسانه می‌جوشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه رسانه هم هویت‌بخش و هم هویت‌زُداست یعنی می‌تواند چیزی را بگیرد و چیز دیگری را جایگزین کند، گفت: رسانه هم می تواند عامل انسجام و هم عامل فروپاشی انسجام باشد، هم می تواند انسجام و سرمایه‌های اجتماعی را دچار خلأ و مسئله کند و هم اینکه می‌تواند این‌ها را پشتیبان نظام اسلامی قرار دهد.

وی خطاب به اصحاب رسانه با بیان اینکه اگر توانستید در بطن جامعه زندگی کنید، رسانۀ مؤثر هستید و خدمت می‌کنید، گفت: رسانه مطلوب الهی رسانه ای است که معروفات را منتشر کرده و با منکرات تقابل کند و اصلاً فلسفه وجود رسانه همین است.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینكه مقابله با گرانی مطالبه ای مردمی و حق است اما همیشه در برخی از حوادث اگر مراقبت نشود و كنترلی صورت نگیرد، بلافاصله گروهی از این حوادث سوءاستفاده می‌كنند، گفت: علت اصلی اینکه آمریکایی‌ها تاکنون در نقشه‌های خود علیه ایران موفق نشده‌اند این نکته است كه شناخت درستی از دین، مردم و  فرهنگ ایرانی - اسلامی ندارند.

وی با بیان اینكه مطالبه اصلی مردم این است که مسئولان در مسیر انقلاب اسلامی خدمتگذار مردم باشند، گفت: هدایتگری و بیان مطالبات انتظار ما از خبرنگاران بسیجی است چرا كه نمی‌توان جامعه را بدون هدایتگر به پیش بُرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه خبرنگاران بسیجی نیز باید بروز، صاحب سَبک و کمک یار مردم و نظام اسلامی باشند. گفت: بسیج برای حفظ نظام اسلامی، ملت و كشور ایران به وجود آمده و خبرنگار بسیجی نیز در راستای این  هدف حركت کرده و مطالبات مردم و نظام اسلامی را بیان می کند.

وی با بیان اینکه توجه به نماز اول وقت، امر به معروف و نهی از منکر، مردمی بودن و دشمن‌ستیزی ویژگی‌های خبرنگار بسیجی هستند، خاطرنشان کرد: " عمل بِهنگام و به اندازه " شاخصه مهم  خبرنگار بسیجی است که تحقق آن به شناخت و آمادگی قبلی نیاز دارد.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینكه بسیج رسانه باید اُفق خود را تبیین کند، گفت: خبرنگاران بسیجی بدانند جریان عملیات رسانه‌ای در بسیج رسانه این است كه بداند می‌خواهد چه چیزی را تصرف کند و کدام مسئله را پُررنگ و بزرگ کند و به چشم آورد که لازمۀ آن هم جریان‌سازی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه ملت ایران آمریکا را سال 57 از کشور و سال 96 از منطقه به بیرون پَرت کرد، گفت: این موضوع برای آمریکا و کشورهای محور استکبار جهانی بسیار سخت بوده است و آن ها تلاش می کنند تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند پس اگر لحظه ای غفلت کنیم این کشورها از غفلت ما بهره‌برداری خواهند كرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: