گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
به همت بسیج رسانه فارس انجام شد:
همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر، وگرامیداشت روز بسیج رسانه در فارس مراسم تجلیل از افتخارآفرینان عرصه رسانه استان فارس در سطح ملی و بین المللی صبح امروز با حضور سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، بهزاد مریدی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد فارس، مصطفی اژدری رئیس بسیج استان فارس و جمعی از مسوولان استانی در شیراز برگزار شد

به گزارشروابط عمومی بسیج رسانه فارس، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر و روز بسیج رسانه، مراسم گرامیداشت این روز امروز، ۲۱ دی ماه در تالار غزل شیراز برگزارشد.
مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر گفت: رسانه‌ها باید حاوی پیام ملت و انقلاب باشند.
وی افزود: رسانه‌های طراز انقلاب اسلامی باید همواره رسالت انقلابی خود را حفظ كرده و مطالبه‌گری را به عنوان حق مردم، وظیفه و رسالت خود بدانند.
اژدری اظهار كرد: این واقعیت را باید پذیرفت كه اگر مطالبه‌گری در فضای رسانه وجه همت رسانه‌ها باشد قطعاً نظام و كشور با شتاب بیشتری مسیر ترقی و پیشرفت را طی خواهد كرد.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: مطالبه‌گری رسانه‌ای به معنای ایجاد تنش، سیاسی‌گری و مچ‌گیری از مسئولان نیست بلكه رسانه‌ها به مثابه زبان مردم و رسالت ذاتی خود، به دنبال مطالبه خواسته‌های مردم هستند كه این مهم باید در رسانه‌های ما نیز با جدیت دنبال شود.
وی با بیان اینكه استان فارس، استانی توانمند با پتانسیل‌های غنی در بخش‌های مختلف، خصوصاً فرهنگ است كه می‌توان در اثرپذیری و اثرگذاری مردم آن مشاهده كرد، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای فارس همچنان در قله است.
اژدری ادامه داد: بر همین اساس مجموعه رسانه‌های استان فارس باید همت كرده و در معرفی و حراست از این جایگاه ارزشمند تلاش كنند تا ضمن تداوم این جایگاه و با حفظ صدقت و حریت انقلابی خود مسیر همدلی مردم عزیز با نظام شكوهمند انقلاب اسلامی را مستحكم‌تر سازند.
وی با یادآوری سابقه تشكیل سازمان بسیج رسانه در فارس گفت: سازمان بسیج رسانه استان فارس مفتخر است اعلام كند كه پیشنهاد تأسیس این سازمان را برای اولین بار در سطح كشور ارائه كرده و به عنوان اولین سازمان در سطح ملی جهت خدمت و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همواره پیشقدم بوده است و علاوه بر این اتفاق خجسته تدوین منشور اخلاقی خبرنگاران در جهت افزایش وفاق و همدلی، حفظ حریت، اخلاق و رقابت مناسب خبری در عرصه رسانه نیز برای اولین بار در همین استان اتفاق افتاده است.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس بیان كرد: امروز سازمان بسیج رسانه به موازات حوادث و اقتضائات زمانه به منظور حفظ انقلاب، همچنان پیشرو بوده و این هدف را با برگزاری دوره‌های تخصصی با هدف حرفه‌ای كردن اصحاب بسیجی رسانه‌ها در تمام زمینه‌های مورد نیاز آن‌ها، راه‌اندازی كانون‌های مختلف در سطح استان، انجمن‌ها و غیره به جد دنبال می‌كند و امید آن دارد كه به فضل الهی بتواند كماكان در سطح ملی و بین‌المللی فراگیر و تأثیرگذار باشد.

یادآور می‌شود، در این مراسم از  روسای قبلی بسیج رسانه فارس  و ۱۷ نفر از خبرنگاران و عكاسان استان فارس كه در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی طی امسال حائز رتبه‌های برگزیده شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

 و در پایان این برنامه  و در حرکتی زیبا، یکی از فعالان رسانه ای استان جایزه و لوح تقدیر خود رابه همکار فیلم بردارش  و همچنین، خانواده شهیدی که مستند خود را بر اساس زندگی او ساخته است اهدا کرد


نام:
ایمیل:
* نظر: