گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
رئیس گروه امور رسانه اداره کل ارشاد فارس:
رییس گروه امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: بسیج رسانه نقطه اتکایی بسیار نیرومند برای امنیت فرهنگ و اقتصاد کشور است.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس، مهرداد جمشیدنژاد در مراسم گرامیداشت یاد شهید غلامرضا رهبر و شهدای رسانه و سالروز تشکیل بسیج رسانه که در سالن غزل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شد، با اشاره به فرموده امام راحل(ره) که اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد گردید، بیان کرد: بسیج مسلح به ایمان و مجهز به عشق و ریسمانی برای بالا رفتن از شانه های خیس آسمان و بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در عرصه ها و صحنه های مختلف بی توقع و جان برکف حضور دارد.
جمشیدنژاد افزود: بسیجیان همواره و در همه مواقع و در سختی ها و مشکلات جامعه یار و یاور ملت، دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند و از سوی دیگر اصحاب رسانه هم همیشه با قلم خود در حال مبارزه و جنگ با دشمنان اسلام و میهن عزیزمان هستند و اجازه نداده اند کسی به خاک و مال و تفکر و روح و روان مردم تعدی کند.
وی ادامه داد: رسانه های کشور همیشه با اگاه سازی افکار عمومی، نقشه های شوم دشمنان را برملا کرده اند و علیرغم تلاش های وافر سلطه گران و استکبار و ایادی آن ها برای ورود به خانه ها و اذهان مردم و ایجاد تفرقه و نفاق در جامعه، اجازه نداده اند دشمنان به اهداف خود دست یابند.
رییس گروه امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تصریح کرد: به برکت تشکیل بسیج رسانه دو قشر حساس و تلاشگر بسیج و رسانه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و علاوه بر حفظ جان و مال مردم و اطلاع رسانی، وظایف سنگین تری را متقبل شده اند که بدون شک مبارک و میمون بوده و خواهد بود.
جمشیدنژاد ادامه داد: بسیج و رسانه دو بازوی قدرتمند و تنومند هستند که همگان قدرت آن را در فضایی که از سوی فرماندهی معظم کل قوا، دعوت به همدلی و اقتصاد مقاومتی شده ایم مشاهده می کنند و می بینندکه چگونه دشمنان تنوانسته اند کوچک ترین خللی بر مقاومت مردم وارد کنند و اتحاد قدرتمند آنان را بشکنند و این میسر نبود مگر به لطف اتحاد و یکپارچگی بسیج و رسانه که نقطه اتکایی بسیار نیرومند برای امنیت فرهنگ و اقتصاد کشور هستند.
وی در پایان با اشاره به روز 21 دی ماه سالروز تشکیل بسیج رسانه تاکید کرد: این روز روزی است که مردم و مسئولین باید قدر زحمات بسیجیان رسانه و رسانه های بسیجی را که همیشه در صحنه مبارزه حضور دارند بدانند و به وجود آنان افتخار کنند.
بسیج رسانه باید جریان رسانه‌ای را در جامعه تعیین و هدایت کند

نام:
ایمیل:
* نظر: