گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۱۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
به همت کانون بسیج پیشکسوتان ناحیه نورآباد ممسنی، مراسم با شکوهی تحت عنوان همایش انس و مودت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام شریفی مسئول حوزه نمایندگی سپاه نورآباد در همایش انس و مودت و در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان این نهاد گفت: ترویج فرهنگ غربی در خانواده ها موجب غفلت و دوری جوانان از سبک زندگی اسلامی شده در جامعه اسلامی باید الگوی اسلامی را محور زندگی قرار دهیم.

وی افزود: تهاجم فرهنگی، گسترش ارتباطات نامتعارف و تاثیر مخرب شبکه‌ های ماهواره ‌ای، شبکه ‌های اجتماعی و فضای مجازی و نیز عدم کنترل والدین و عدم رشد سواد رسانه ‌ای خانواده ‌ها موجب، بروز مسائل و مشکلات اجتماعی متعددی شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ممسنی از بازنشستگان و معتمدین محلات خواستار توجه به فضای مجازی و پاسخ به شبهات دینی شد و عنوان کرد: فضای مجازی در پاره‌ای از مواقع نظام خانواده را مورد هجوم خود قرار داده و فرهنگ غربی را تبلیغ می‌کنند لذا انتظار داریم دلسوزان کشور و معتمدان جامعه در فضای مجاری به ترویج سبک زندگی اسلامی بپردازند.

یکی از نکات اصلی که دین مبین اسلام به آن اشاره دارد رعایت اصول در زندگی است، مملکت اسلامی ما رویکرد اسلامی دارد و ما باید از روایات و با الگو قرار دادن ائمه شیوه ی زندگی صحیح را بیاموزیم.

گردهمایی پیشکسوتان سپاه شهرستان ممسنی برگزار شد

نام:
ایمیل:
* نظر: