آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز اعلام کرد:
سرهنگ پاسدار زارعی گفت: با مردمی کردن امنیت و بهره گیری از حضور بسیجیان شاهد ارتقای امنیت وآرامش در محله ها خواهیم بود .

به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛ فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: گشت های محله محور بسیج در راستای ارتقای امنیت و آرامش در محله ها وشهرک ها با حضور بسیج آغاز شده است .

  سرهنگ پاسدار موسی زارعی  با بیان اینکه طرح  حماسه خدمت وامنیت با حضور گشت های بسیج آغاز شده است و همچنین برنامه ایست وبازرسی بسیج کمتراز گذشته دردستور کار قرار گرفته است،گفت: گشت های بسیج  با تعامل و توافق نیروی انتظامی و مراجع قضایی در سراسر کشور اجرایی و در شهر شیرازطی دو ماه اخیر آغاز شده است .

سرهنگ زارعی خاطر نشان کرد: با مردمی کردن امنیت و بهره گیری از حضور بسیجیان شاهد ارتقای امنیت وآرامش در محله ها خواهیم بود .

  وی افزود: در این طرح گشت های بسیج به صورت تیم های سه الی 5 نفره به صورت شبانه در محله ها ، کوچه ها به صورت پیاده و خودرویی حضور می یابند.

فرمانده ناحیه بسیج ثارالله شیراز گفت: طرح گشت های محله محور بسیج در کنار تیم های گشتی عملیاتی و تورهای ایست وبازرسی در محدوده غرب شیراز اجرایی شده که با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و بسیج مقوله مهم امنیت و آرامش جامعه در دستور کار می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: