کد خبر: ۱۱۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
سردار غیب پرور در اجتماع فرماندهان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد:
سردار غیب پرور گفت: مسجد کانون جوشان انقلاب اسلامی است و باید کانونی برای تربیت جوانانی باشد که می خواهند پای کار انقلاب باشند.
نسخه مناسب چاپ

به گزارش تنویر استهبان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج به نقل از بسیج نیوز؛ سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در اجتماع فرماندهان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رویش انقلاب در میان جوانان قابل لمس است و بصیرت و ژرف نگری میان دانش آموزان عزیزمان هم آوا و عیان می باشد

سردار غیب پرور با اشاره به طرح ویژه بسیج در میان دانش آموزان کشور به نام طرح شهید بهنام محمدی تاکید کرد: مهمترین طرح بسیج در سال آینده طرح شهید بهنام محمدی است که نقطه ی پیوند مسجد، مدرسه و خانه می باشد.

وی با یادآوری دوران باشکوه دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس اهل مسجد بودند و اگر ما بخواهیم حیات مطمئنی را برای انقلاب اسلامی ترسیم کنیم نقش آفرینی مسجد و مساجد مورد نیاز است.

وی در همین خصوص افزود: مسجد کانون جوشان انقلاب اسلامی است و باید کانونی برای تربیت جوانانی باشد که می خواهند پای کار انقلاب باشند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر یک از جوانان ما بایستی حداقل به یک مسجد وابسته باشند و نمی توان فردی را بسیجی دانست اما با مسجد کاری نداشته باشد.

وی عنوان کرد: منظور ما از بسیجی بودن لزوما افراد دارای پرونده نیست بلکه تمام ملت ایران که نظام و رهبری را دوست داشته و به شهدا علاقه مند هستند بسیجی اند غیر از عده معدودی منافق، سلطنت طلب و ضد انقلاب.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با تاکید به حضور فعال بسیجیان در مساجد تاکید کرد: دشمن می خواهد مساجد را خالی کند که بایستی بسیجیان وابسته و پیوسته به مسجد بوده و دشمنان را در این زمینه خلع سلاح کنند.

وی رکن دوم در طرح شهید بهنام محمدی را مدرسه دانست و تصریح کرد: مدارس ما قبل از آموزش باید کانون تربیت باشند و کشوری که مردمان تربیت شده و فهیم داشته باشد دیگر دشمنان در آن نفوذ و رسوخ نخواهند داشت.

وی با تمجید از دیدگاه های خوب وزیر آموزش و پرورش گفت: هم افزایی میان بسیج و آموزش و پرورش باید بیش از پیش تقویت گردد که در این طرح از هر مسجد دو یا سه بسیجی به کمک اولیاء و کادر آموزشی مدرسه می روند که آنان را در کارهای تربیتی یاری رسانند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت و جایگاه خانواده در طرح شهید بهنام محمدی گفت: متاسفانه با ورود فضای مجازی خانواده ها دچار آسیب شده اند و روابط و عواطف خانوادگی دستخوش تغییر شده و اینترنت جایگزین این روابط گردیده است.

وی ادامه داد: محیط خانواده عامل اصلی رشد و بالندگی است و یقینا در خانواده ای که نماز اقامه می شود و مسائل حلال و حرام رعایت می شود فرزندان سالم تری نیز رشد می کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین پیوند مسجد، مدرسه و خانه را در طرح شهید بهنام محمدی لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: این طرح تربیتی از سال تحصیلی آینده با پوشش یک میلیون دانش آموز آغاز به کار می کند که ۷ سال به طول خواهد انجامید.

وی در پایان تصریح کرد: جامعه دانش آموزی مورد هدف دشمن است که با شعار نمی توان جلوی دشمن را سد کرد بلکه باید با راهکارهای عملی و برنامه ریزی های دقیق مقابل آنان ایستاد.

گفتنی است پیش از سخنان رییس سازمان بسیج مستضعفین ۵ نفر از مسئولان واحد های بسیج دانش آموزی با موضوع استکبارستیزی، فضای مجازی، عفاف و حجاب،  مسائل تربیتی و مسائل اجتماعی صحبت کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: