گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
دبیر قرارگاه امر به‌ معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان:
دبیر قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه سپاه در راستای حمایت از انقلاب اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سروان پاسدار حمزه صدیق با اشاره به اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر تضمین‌کننده‌ حیات طیبه در نظام اسلامی است، اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر یک واجب فراموش‌شده اسلام در بین ملت ایران است.

وی بابیان اینکه همه‌ آحاد مردم باید وظیفه‌ امر کردن به کار خوب و نهی کردن از کار بد را برای خود قائل باشند، افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر تضمین‌کننده‌ حیات طیبه در نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: برای داشتن جامعه ایده آل مطابق با قرآن و سیره نبوی و بیانات ائمه هدی (ع) اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر است یعنی نظارت عمومی مردم بر رفتار یکدیگر و حاکمان، اساساً امربه‌معروف و نهی از منکر، وجه تمایز جامعه اسلامی از جوامع دیگر است.

دبیر قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه سپیدان با تأکید بر اینکه در قانون اساسی اصل وجود سپاه، حفاظت و نگهداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است، تصریح کرد: در سطح قانون اساسی نیز وظیفه سپاه امربه‌معروف و نهی از منکر در راستای حمایت از انقلاب اسلامی است و بسیج نیز با توجه به اینکه در زیرمجموعه سپاه قرار دارد، بنابراین ازنظر قانونی بسیج یک‌نهاد موظف برای اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر در همه اقشار و زوایای مختلف است.

صدیق خاطرنشان کرد: نسبت به فرهنگ‌سازی امربه‌معروف و نهی از منکر زبانی از برنامه‌های پیش روی است و این‌یک تکلیف قانونی بوده و بسیج نیز بر این اساس آموزش آتی و سازمان‌دهی می‌کند.

حمزه صدیق اظهار کرد: بسیج می‌تواند به‌عنوان یک‌نهاد عمومی مردمی مطالبات عدالت‌خواهی در راستای انقلاب اسلامی از حکومت داشته و نمایندگی مردم را در این داشته باشد. در تبصره این قانون عمل امربه‌معروف را تبیین کرده و بسیجیان را ضابطین خاص امربه‌معروف و نهی از منکر عنوان کرده است.

وی بیان کرد: قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان سپیدان با تشکیل و تعیین رابطین امربه‌معروف و نهی از منکر در تمام حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و باهدف شکل‌دهی و ایجاد امربه‌معروف و نهی از منکر به‌عنوان یک فرهنگ عمومی با تمرکز پایگاه و محوریت مسجد آموزش‌های مناسبی را برنامه‌ریزی نموده است که به فضل خدا در ابعاد آموزش دبیران و ضابطان قضایی امربه‌معروف و نهی از منکر اجرایی می‌کند.

انتهای پیام/مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: