آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
تنویر کازرون؛
تنویر کازرون خبر داد: سومین جلسه اعتقادی معنوی اخلاقی اعضای شورا حوزه دانش آموزی برگزار گردید.
به گزارش تنویر، به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون سومین جلسه اعتقادی معنوی اخلاقی با موضوع (بصیرت در فضای مجازی و حقیقی) با سخنرانی فرهنگی بسیجی خواهر عسکری نژاد برگزار گردید.

سومین جلسه اعتقادی معنوی اخلاقی اعضای شورا حوزه دانش آموزی
در این جلسه که اعضای شورای حوزه حضور داشتند خواهر بسیجی عسکری نژاد از بصیرت گفت و اینکه بصیرت با دیدن متفاوت است، بصیرت یعنی بینش عمیق یعنی تشخیص حق از باطل.

سومین جلسه اعتقادی معنوی اخلاقی اعضای شورا حوزه دانش آموزی
در ادامه خواهر عسکری با بیان اینکه در مقابل بصیرت فتنه قرار می گیرد سخنی از امام علی(ع) مطرح کرد که حضرت فرمودند: یکی از عوامل فتنه هوا پرستی است. و همچنین بدعت گذاری عاملی دیگر در ایجاد فتنه است.

وی اذعان کرد که: تفسیر به رأی کردن در دین اسلام حرام است بدعت یعنی یک چیز نوآوری از ذهن خود وارد دین کردن و این حرام است.

خواهر عسکری سخنی از امام صادق(ع) را که فرمودند: اگر حق از باطل جدا می گشت زبان دشمنان کوتاه می شد و این درست نمی شود مگر با تقوا؛ و خواست با تقوا و بصیرت افزایی به خصوص در فضای مجازی مانع از شایع سازی منجر به فتنه شویم.

در ادامه خواهر پرویزی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورا، درخواست برنامه پیشنهادی دهه مبارک فجر نمود لذا هرکدام برنامه ای به عنوان پیشنهاد مطرح کردند و جلسه با ختم صلوات به پایان رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر: