کد خبر: ۱۱۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فسا :
با حضور کارکنان سپاه ناحیه فسا ، نشست اعتقادی بصیرتی در نمازخانه شهید جاویدی برگزار شد.
به گزارش تنویر ، با حضور کارکنان سپاه ناحیه فسا ، نشست اعتقادی بصیرتی در نمازخانه شهید جاویدی برگزار شد.
در این نشست حجه الاسلام دهقانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فسا ، در خصوص اخلاص در کارها و امورات روزمره زندگی مطالبی بیان نمودو گفت : اخلاص، یعنی انگیزه اصلی در انجام کارها، بندگی، شایستگی و رضای ذات حق تعالی باشد، نه شایستگی و رضایت غیر او.پس اول باید موانع اخلاص یعنی، ریاکاری، دلبستگی به دنیا و وسوسه های شیطان را برطرف نمود؛ سپس از طریق تقویت ایمان و شناخت نسبت به ذات متعالی خداوند، تفکر درباره ارزش اخلاص و ضررهای اخلاص نداشتن، همانند سازی نهان و پنهان در بندگی همه جانبه، احساس کوتاهی در بندگی و راز و نیاز با خداوند، مراتبی از اخلاص را به دست آورد.
وی همچنین گفت :
در وجود مقدس حضرت ولی عصر (ع) اموری جمع است که هر کدام به تنهایی ما را بر آن می دارد که از یاری رساندن به امام و اطاعت از آن بزرگوار یک لحظه هم کوتاهی نکنیم . حضرت مهدی (ع) حق ولایت و جانشینی از جانب خدا و رسول او بر گردن ما دارد، حق ولی نعمت و واسطه نعمت بودن، حق معلمی بزرگ و عالمی هدایتگر، حق پدری مهربان و دلسوز ... و حق تمام نعمت های ظاهری و باطنی که به برکت وجود آن عزیز از آن برخورداریم و شکر و سپاسش بر ما لازم است و تلاش در جهت یاری رساندن به آن حضرت یکی از راه های ادای این حق بزرگ و شکر این نعمت گرانقدر است .
در ادامه نیز سرهنگ دوم پاسدار علیرضا محمدی فرمانده سپاه ناحیه فسا در خصوص برنامه های پیش روی سپاه ناحیه مطالبی بیان نمود.

نشست اعتقادی بصیرتی

نشست اعتقادی بصیرتی

نشست اعتقادی بصیرتی

نشست اعتقادی بصیرتی

نشست اعتقادی بصیرتی
نام:
ایمیل:
* نظر: