کد خبر: ۱۱۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

مخالفان ترامپ در انگلیس مقابل ساختمان جدید سفارت آمریکا در لندن با برپا کردن دیوار استهزا، سیاست‌های رئیس جمهوری آمریکا را به سخره گرفته و علیه وی شعار سر دادند.

به گزارش تنویر استهبان به نقل از خبرگزاری فارس، مردم انگلیس در تظاهرات ضد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در انگلیس خواستار لغو دیدار دوجانبه تراز می نخست وزیر انگلیس با وی در داووس شدند.

به نوشته روزنامه دیلی میل، تظاهرات کنندگان در شهر لندن ترامپ را یک متعصب نژادپرست نامیدند و در مقابل ساختمان جدید سفارت آمریکا تجمع کردند.

در اولین سالگرد تحلیف دونالد ترامپ، فعالان گروه‌های مخالف نژادپرستی دیواری را برای به استهزاء کشیدن ترامپ و سیاست‌هایش در مقابل ساختمان سفارت در جنوب لندن برپا کردند. 

معترضان با وجود بارش شدید باران فریاد می‌زدند «ترامپ برو گم‌شو» » و وی را نژادپرست خواندند. همچنین تظاهرکنندگان گفتند که تمام دیوارها از شهر کاله تا مکزیک باید از بین بروند.

ترامپ در ابتدای روی کار آمدنش گفته بود برای جلوگیری از ورود مهاجران به آمریکا دیواری در مرز با مکزیک ایجاد می‌کند. وی همچنین سیاست‌های بسیاری علیه مسلمانان و مهاجران اتخاذ کرده است. 

قرار است، هفته آینده ترامپ با ترزا می در حاشیه نشست داووس دیدار کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: