کد خبر: ۱۱۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
مسئول بسیج جامعه زنان کشور:

مینو اصلانی عنوان کرد: با اجرای طرح شهید بهنام محمدی ارتباط سه ضلع مثلت خانواده، مدرسه و مسجد، محکم می شود و در طرح شهید حججی دانش آموزان تربیت شده در طرح شهید بهنام محمدی، تحقق 8 میلیون جوان انقلابی و پای کار و ماندگار در مسیر انقلاب را فراهم می سازند.

به گزارش تنویر استهبان به نقل از  گزارش بسیج جامعه زنان کشور ، دوره نهمین دوره توانمندسازی فرمانده هان پایگاه های بسیج سراسرکشور، تحت عنوان دوره توانمندسازی شهید «مرجان نازقلیچی» شب گذشته، با ورود بیش از 450 بانوی فرمانده بسیجی از استان های تهران، مازندران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، همدان و بوشهر آماده برگزاری شد.

ساعتی پس از ورود فرماندهان پایگاه های بسیج خواهران، به پیشهاد اصلانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، نشستی صمیمی در سالن جلسات مجتمع فرهنگی – تربیتی امام رضا علیه اسلام برگزار شد.

در این نشست اصلانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، ضمن خوش آمدگویی به بانوان فرمانده ابراز امیدواری کرد که این دوره یکی از بهترین دوره های توانمندسازی باشد و بر اهمیت تقویت پایگاه های بسیج خواهران تأکید کرد.

وی در ادامه به اجرای و اهداف طرح های «شهید محسن حججی و شهید بهنام محمدی» اشاره کرد و گفت: در طرح شهید بهنام محمدی ارتباط سه ضلع مثلت خانواده، مدرسه و مسجد، محکم می شود و در طرح شهید حججی دانش آموزان تربیت شده در طرح شهید بهنام محمدی، تحقق 8 میلیون جوان انقلابی و پای کار و ماندگار در مسیر انقلاب را فراهم می سازند.

اصلانی گفت: پیوند مسجد، مدرسه و خانه را در طرح شهید بهنام محمدی لازم و ضروری است.

در ادامه این نشست که با استقبال بسیار خوب  فرمانده هان پایگاه های بسیج خواهران استان های حاضر در نهمین دوره توانمندسازی رو به رو بود، خواهران به مدت یک ساعت به بیان دیدگاه و نظرات خود در خصوص طرح ها و برنامه های پایگاه های مقاومت بسیج و نقاط قوت و توانمندی ها و مشکلات خود برای اجرای آن طرح ها پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: