آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز
حجت الاسلام مصطفوی گفت: توطئه‌های دشمن همه كف روی آب است و این وعده الهی است كه اگر خدا را یاری دهید، خدا هم شما را یاری می‌دهد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛ حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز در  مجمع بسیج سپاه ناحیه ثارالله سخن می گفت اظهار داشت : امام حسین(ع) بعد از قیامشان فرمودند كه من از روی تكبر و زیاده خواهی قیام نكردم بلكه قیامم به منظور اصلاح در میان امت جدم و امر به معروف و نهی از منكر و احیای سیره جدم بود.

وی با بیان اینكه امروز هم در عصر ما همان فساد، جامعه اسلامی را تهدید می‌كند و در حال شكل‌گیری و یا شكل گرفته است، افزود:‌ امروز شهدا و ایثارگران مدافع حرم نیز همان خطبه و حدیث را تكرار كردند كه برای مبارزه با این تهدید قیام كردند و در این راه به امام حسین(ع) تأسی كرده‌اند. 

مصطفوی با یادآوری اینكه استكبار این دشمن قسم‌خورده اسلام، در عصر حاضر، گروه‌های تكفیری و سلفی و داعش را به جان جامعه اسلامی انداخته است، گفت: این گروه‌ها مرتكب وحشیانه‌ترین جنایات و كشتارها می‌شوند و حلال خدا را حرام و حرام را حلال اعلام كردند و این یعنی تكرار همان تهدیدی كه در سال ۶۰ هجری قمری و بعد از رحلت رسول خدا(ص) روی داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز با تأكید بر اینكه هدف دشمن فتح سرزمین نیست، بلكه هدف آن‌ها اسلام و جامعه اسلامی است، گفت: ما باید این اصل را بدانیم و از آن غفلت نكنیم چرا كه آنان جهان اسلام را نشانه رفته‌اند نه سرزمین و منطقه را.

وی با بیان اینكه امروز روزی است كه جهان اسلام و امت اسلامی باید در مقابل فتنه و این شجره خبیثه بایستد، گفت: امروز باید مقابل گروه‌های ساختگی و بی هویت بایستیم كه البته پیشقدم و پیشگام این وظیفه الهی نیز رزمندگان و شهدای مدافع حرم بوده و هستند.

مصطفوی با یادآوری این نكته كه شهدا و ایثارگران مدافع حرم چون دلداده خدا هستند، چیزی جز خدا را نمی‌بینند، لذا شهادت برای آن‌ها احلی من‌العسل بوده و هست، گفت: در قاموس مدافعان حرم، دفاع از حرم عزیزان یعنی دفاع از اسلام و در واقع مدافعان حرم از اسلام دفاع كردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز با یادآوری جمله تاریخی امام(ره) كه در دوران دفاع مقدس فرمود امروز همه اسلام در مقابل همه كفر ایستاده است و همچنین فرمایشات پیامبر مكرم اسلام(ص) در جنگ احزاب درباره نبرد میان حضرت علی(ع) و عمربن عبدل كه چنین چیزی فرمودند، گفت: امروز هم دفاع از حرم یعنی دفاع از اسلام و در این شكی نیست.

وی، همچنین دفاع از حرم را دفاع از تمامیت ارضی ایران و تأمین امنیت ایران و ایرانیان برشمرد و گفت: دفاع از حرم در واقع دفاع از ایران بود چون هدف داعشی‌های خبیث بعد از اسلام، ایران بود لذا مدافعان حرم برای دفاع از ایران و سرزمین و امنیت ایرانی به جنگ رفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز در پایان تأكید كرد كه توطئه‌های دشمن همه كف روی آب است و به زودی محو خواهند شد و انقلاب اسلامی پیروز خواهد بود و این وعده الهی است كه اگر خدا را یاری دهید، خدا هم شما را یاری می‌دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: