جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۴۷:۲۵
کد خبر: ۱۱۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
فرمانده سپاه سروستان:
سرگرد پاسدار اکبری حضرت زینب(س) را الگوی زنان انقلابی توصیف کرد و بیان داشت:نقش پررنگ زنان مومن ومسلمان ایرانی که با تاسی به حضرت زینب(س) در دوران رژیم طاغوت و مبارزه با استکبار بی بدیل است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ، به مناسبت ایام باسعادت میلاد اسوه صبر واستقامت  حضرت زینب(س)  سرگرد پاسدار محمد علی اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان  در سخنانی در جمع پایوران ضمن تبریک سالروز میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) به بیان برخی ویژگی های آن حضرت پرداخت و اظهار داشت:  بصیرت عمیق، و صبر بر مصائب  و ولایت مداری  را ویژگهای ارزشمند این بانوی بزرگوار اسلام است

فرمانده سپاه سروستان در ادامه این مطلب افزود: حضرت زینب(س) بعد از مادر گرامی اش حضرت صدیقه طاهره(س)، الگویی جامع برای همه زنان و دختران ما و به ویژه جامعه فداکار پرستاری می باشد و الگو قرار دادن این بانوی بزرگوار در مسیر زندگی یک افتخار و  منجر به سعادت دنیوی و اخروی است. 

سرگرد پاسدار اکبری حضرت زینب(س) را الگوی زنان انقلابی توصیف کرد و بیان داشت:نقش پررنگ زنان مومن ومسلمان ایرانی که با تاسی به حضرت زینب(س) در دوران رژیم طاغوت و  مبارزه با استکبار بی بدیل است.


فرمانده سپاه سروستان وقوع انقلاب اسلامی را در بازیابی هویت زن مومن و مسلمان غیر قابل انکار دانست وافزود:هویت زن با شکل‌گیری انقلاب اسلامی بازیابی شد و می‌توان گفت بازیابی هویت زن مرهون این تحول است. الگوی زن غربی پیش از انقلاب در کشور در حال پیاده شدن بود که انقلاب اسلامی طومار آن را درهم پیچید

فرمانده سپاه سروستان نقش موثر تربیتی مادران شهدا به ویژه مادران شهدای مدافع حرم را در به سعادت رسیدن جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت:تربیت نسل صالح برای ادامه راه نظام اسلامی وطیفه یک بانوی انقلابی است و در این زمینه مادران شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم الگوی بسیار والا وارزشمندی هستند.

دبیر شورای امر به معروف ونهی از منکر سروستان در ادامه سخنانش تصریح کرد:از مشخصه‌های دیگر زینب کبری (سلام‌الله‌علیها)، عفت ورزی، حیا و پاکی ایشان حتی در سخت‌ترین مراحل زندگی است. ایشان در دوران اسارت و در حرکت از کربلا تا شام سخت ‏بر عفت‏ خویش پاى می‏فشرد. و این موضوع باید مورد توجه زنان پاکدامن ایران اسلامی قرار بگیرد.


سرگرد اکبری حمایت بی قید و شرط از ولایت را دغدغه همیشگی زندگی حضرت زینب(س) دانست واظهار داشت: وجود مقدس زینب کبری (س)مصداق یک ولایتمدار حقیقی است تا جایی که ایشان همراهی و هم‌رزمی با ولایت را شرط ضمن عقد خویش قرار می‌دهد و بدین ترتیب، حمایت بی‌قید و شرط از ولیّ امر خویش را، دغدغه‌ی اصلی زندگی خود عنوان می‌کنند.بنابراین ایفای نقش حقیقی زن در جامعه‌ی اسلامی نیز در گرو گام برداشتن در مسیر ولایت است.   

نام:
ایمیل:
* نظر: