کد خبر: ۱۱۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر محرومیت‌زدایی را یکی از ماموریت‌های مهم این نهاد دانست و گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۵ میلیارد ریال کالاهای معیشتی و البسه به خانواده‌های محروم روستایی استان بوشهر تحویل داده شده است.

به گزارش تنویر استهبان به نقل از سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر در آئین ارسال کمک‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، سپاه استان بوشهر و قرارگاه محرومیت‌زدایی به روستاهای محروم این استان، با اشاره به اینکه بسیج سازندگی علاوه بر اجرای طرح‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و عمرانی، نقش مهمی در محرومیت‌ردایی دارد اظهار داشت: بسیج سازندگی استان بوشهر در همه روستاهای این استان طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی اجراء کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، فرهنگی و آموزشی در نقاط محروم استان بوشهر بیان کرد: سالانه بیش از 300 پروژه عمرانی شامل ساخت مسجد، خانه عالم، طرح‌های ورزشی، منازل در روستاها و نقاط محروم استان بوشهر اجرا می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از ارسال کمک‌های مورد نیاز محرومان در استان بوشهر خبرداد  و گفت: در 10 ماهه امسال 5 میلیارد ریال کالاهای معیشتی و البسه به خانواده‌های محروم روستایی استان بوشهر تحویل داده شده است.

سرهنگ عباسی‌فر با بیان اینکه در 10 ماهه امسال شش‌هزار بسته کالا معیشتی و  پوشاک و لوازم مورد نیاز به روستاهای محروم استان بوشهر ارسال شده است، افزود: امروز هم 4 هزار و 250 بسته کالاهای معیشتی و لوازم التحریر، پوشاک، فرش و دیگر اقلام به 20 روستای محروم استان بوشهر برای توزیع بین روستائیان از سوی قرارگاه خاتم‌ و بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر ارسال شد.

وی، بیان کرد: قبل از ارسال این محموله‌ها در مهرماه امسال 1800 بسته کالا به ارزش 2 میلیارد ریال به روستاهای استان بوشهر ارسال شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: