آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: جامعه پزشکی و پرستاری با روحیه بسیجی و جهادی تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به اقشار محروم و بیماران نیازمند به کار گیرند.
به گزارش تنویر، آئین گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر و جمعی از کادرهای پزشکی و پرستاری سپاه استان فارس در سالن همایش درمانگاه حضرت بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شیراز برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار، گفت: آنچه از حضرت زینب در تاریخ بیان شده درس شجاعت، ایمان، عصمت، ایثار، نقش تاثیرگذار ایشان در کربلا، صیانت از نهضت حسینی و واقعه عاشوراست.

وی خاطرنشان کرد: احترام ایشان نسبت به برادرشان، همراهی امام حسین (علیه السلام)  و سیره رفتاری و اخلاقی ایشان در کربلا برای همه نسل ها درس آموز است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه حضرت زینب (س) اسوه صبر و ایثار هستند، گفت: این بانوی بزرگوار شایسته ترین الگو برای زنان مومنِ مسلمان، جامعه پزشکی و بخصوص پرستاران هستند.

وی با بیان اینکه حضرت زینب (س) امروز نیز علمدار نهضت حسینی و عاشورایی است، گفت: حرم مطهر این بانوی بزرگوار محل تربیت سربازان امام زمان (عج) است و مدافعان حرم در راستای اعتلای اسلام ناب محمدی در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند تا مقدمات ظهور امام عصر (عج) را فراهم کنند.

سردار غیاثی با بیان اینکه پرستاران و پزشکان کارنامه درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی دارند، گفت: موفقیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس مرهون نقش آفرینی و ایثار کادرهای پزشکی و پرستاری در بیمارستان های صحرایی و در شرایط سخت بود.

وی با بیان اینکه " تکریم بیماران و تسکین آلام دردمندان " رسالت مهم جامعه پرستاری کشور است، گفت: جامعه پزشکی و پرستاری با روحیه بسیجی و جهادی تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به اقشار محروم و بیماران نیازمند به کار گیرند.

 فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت موضوع حفظ و ارتقاء آمادگی جامعه پزشکی و پرستاری برای نقش آفرینی موثر در زمان بروز حوادث، گفت: مجموعه های پزشکی و پرستاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی را در راستای خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه انجام دادند.
نام:
ایمیل:
* نظر: