کد خبر: ۱۱۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

به گزارش تنویر استهبان به نقل از سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، سیزدهمین یادواره ۱۶۸ شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل با حضور آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ائمه جمعه شهرستانهای پارس آباد و اصلاندوز، بخشدار و رییس حوزه قضایی اصلاندوز، فرماندهان سپاه پارس آباد و اصلاندوز، روحانیون، فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد، فرمانده مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز، شهردار و اعضای شورای شهر و بخش، مسئولان دستگاههای اجرایی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم و عشایر غیور در سالن ۹ دی اصلاندوز برگزار شد.

در این مراسم علی سجادی از قاریان ممتاز و نوجوان بسیجی آیاتی چند از کلام الله مجید را قرائت کرد و پس از سرود ملی، حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز خیر مقدم گویی گفت.

اجرای سرود توسط گروه سرود مدافعان حرم سپاه شهرستان پارس آباد و قرائت شعر حماسی توسط سید محمد طالع از نوجوانان بسیجی شهر از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم معنوی بود.

در این مراسم آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به سخنرانی پرداخت و حاج محمد باقر منصوری از مداخان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در رثای شهدا و حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) نوحه خوانی کرد.

این مراسم با مجری گری علی بیانی و با پوشش خبری ارس تبار، صدا و سیما، گروه مستند مغان شهرستان پارس آباد و هلی شات منصور میرموسوی به کار خود پایان داد.

در پایان جمعی از سران و ایلات عشایر و مردم با امام جمعه اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: