کد خبر: ۱۱۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
زنجیره دروغ ضد انقلاب و انتشار آن از سوی برخی مقامات مسئول داخلی!
جواز دفن غلامرضا محمدی ۷۶۵ روز پیش صادر شده است

به گزارش تنویر استهبان در پی خبرسازی دوباره سایت‌ها و رسانه‌های معاند و ضد انقلاب مبنی بر فوت فردی با هویت معلوم غلامرضا محمدی در جریان اغتشاشات اخیر کرمانشاه خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان موضوع را با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در میان گذاشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ميزان جزئیات قابل تاملي در مورد خبرسازی دروغ این دست رسانه‌ها و اتاق فکر ضد انقلاب گفت که نشان می‌دهد غلامرضا محمدی در سال 94 و بر اساس سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده است.

صادقی در رابطه با ادعای مطرح شده از سوی این رسانه‌ها مبنی بر اینکه فردی با نام غلامرضا محمدی در اغتشاشات اخیر این استان در بازداشتگاه کشته شده است گفت: ادعایی که در فضای مجازی مبنی بر اینکه یکی از افراد بازداشتی که در آشوب‌های خیابانی اخیر در کرمانشاه دستگیر شده فوت کرده است منتشر شده است از اساس کذب و عاری از حقیقت است.


عکسی که از این فرد منتشر شده متعلق به فردی است با هویت غلامرضا محمدی که در تاریخ ۹۴/۰۹/۲۸ حسب جواز دفن صادره بعلت عوارض ناشی از مصرف مواد مخدر فوت کرده و هیچ ارتباطی به موضوع دستگیری افراد در دیماه سال ۹۶ در کرمانشاه ندارد، این صحبت‌ها را دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه مطرح کرد و ادامه داد: هدف از انتشار این شایعه التهاب آفرینی و تشویش اذهان عمومی است.


گفتنی است معاندین و دشمنان نظام در روزهای پس از اغتشاشات اخیر قصد داشتند با کشته سازی نظام و دستگاه قضایی را مورد هجمه قرار دهند. ولی موضوع مهم و قابل تامل اينكه برخی افراد مسئول در داخل كشور نيز به بازنشر اين زنجيره دروغ ضد انقلاب اقدام می كنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: