پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۱۲:۱۰
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
به مناسبت دهه فجر برگزار می شود
مسئول گروه هنری طاها لارستان از شرکت ۸۰ گروه سرود در جشنواره هنرهای آوایی بسیج این شهرستان خبر داد.

به گزارش وابط عمومی سپاه ناحیه لارستان ،احسان تابنده از برگزاری جشنواره سرود بسیج در اقشار مختلف محلات، روستایی، دانش‌آموزی و دانشجویی با همکاری باشگاه سرود بسیج کشور در بهمن‌ماه جاری به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نقش ویژه سرود در فعالیت‌های هنری گروهی، برگزاری جشنواره‌های سرود در این سطح می‌تواند بازتابی از دغدغه‌های مردم باشد.

وی افزود: اثرگذاری مؤثر چنین فعالیت‌های گروهی در مجموعه‌های مختلف و به واسطه‌ سرود همواره توانسته است به تناسب شرایط خاص در هر زمان واکنش‌های صحیح و دقیقی را در راستای جهت‌دهی جامعه از خود نشان دهد .

مسئول گروه هنری طاها لارستان بابیان اینکه علی‌رغم تمامی فعالیت‌های گسترده این گروه در کشور، یکی از رسالت‌های مجموعه هنری طاها لارستان توانمندسازی دیگر گروه‌های سرود در منطقه بوده است، تصریح کرد: با همکاری باشگاه سرود بسیج کشور، ظرفیتی برای گروه‌های علاقه‌مند در لارستان میسر شد که بتوانند در دهه مبارک فجر در بزرگ‌ترین جشنواره سرود بسیج اقشار باهم به رقابت بپردازند  .

دبیر جشنواره هنرهای آوایی ادامه داد: تاکنون بیش از ۸۰ گروه سرود در دبیرخانه مرکزی جهت شرکت در این جشنواره نام‌نویسی کرده‌اند .

وی بابیان اینکه از ۱۳ بهمن‌ماه به مدت ۴ روز بخش رقابتی این جشنواره در تالار وحدت شهر لار برگزار خواهد شد، یادآور شد: با توجه به گستردگی این جشنواره و برگزاری آن در سطوحی بالاتر از سالیان گذشته چندین داور کشوری و داوران ارزشمند این منطقه رقابت گروه‌ها را زیر نظر خواهند داشت.

 تابنده در پایان اضافه کرد: ۱۶ بهمن‌ماه با حضور مسئولین کشوری و استانی مراسم اختتامیه این جشنواره به منظور تجلیل از گروه‌های برتر برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: