آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش جوانان نخبه ایران اسلامی امروز جمهوری اسلامی ایران در بُعد اِشراف اطلاعاتی در منطقه و جهان در سطح کشورهای برتر قرار گرفته
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با رزمندگان واحد اطلاعات یگان های رزم فارس در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسیر آینده انقلاب اسلامی را برای همگان تبیین کرده اند، گفت: تاز مانی که در مبانی با آمریکا مشکل داریم فتنه ها ادامه خواهند داشت و دشمنان انقلاب اسلامی پس از هر شکست میدانی به توطئه آفرینی در عرصه داخلی اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه محوریت تلاش دشمنان انقلاب اسلامی" ایجاد نارضایتی در مردم " است، گفت: در فتنه 96 زنجیره متحد دشمنان انقلاب اسلامی از حامیان خارجی گرفته تا عناصر داخلی بصورت یکجا شکست خوردند.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج براساس قانون حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن هستند و ملت ایران با بصیرت و آگاهی پای انقلاب اسلامی و ولایت ایستاده اند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی در عرصه فرامرزی شکننده نیست، گفت: برنامه ریزی دشمنان انقلاب اسلامی توطئه آفرینی در داخل کشور است و شکست برنامه ریزی های آنان نشان دهندۀ استحکام درونی نظام اسلامی است.

سردار غیاثی با تاکید بر اهمیت وفاق همه جریان های داخلی و افراد حول محور رهبری، گفت: حضور آگاهانه مردم با بصیرت و تعامل همه جانبه و همکاری سازمان ها امنیتی ئ انتظامی استان فارس رمز موفقیت در مقابله با فتنه 96 و عامل شکست برنامه های دشمنان انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برای استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برنامه ریزی گسترده ای انجام داده اند، گفت: نهادهای امنیتی استان فارس تحولات را بصورت دقیق رصد می کنند و براساس اِشراف و تحلیل کارشناسی اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار می دهند.

فرمانده سپاه فجر در حاشیه این دیدار با بیان اینکه بخش اعظم موفقیت های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس مرهون تلاش های رزمندگان واحد اطلاعات بوده است، به خبرنگاران گفت: احاطه اطلاعاتی بر وضعیت دشمن پیش نیاز موفقیت در عملیات های نظامی و اتخاذ تصمیم های موثر و راهگشا توسط فرماندهان نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس با استفاده از تجهیزات پیشرفته از دشمن بعثی حمایت کامل اطلاعاتی می کرد، گفت: رزمندگان واحد اطلاعات در آن شرایط سخت و با کمترین امکانات همواره در خطوط مقدم جبهه و فراتر از آن حضور داشته و در حال جمع آوری اطلاعات و مستندات برای طراحی و تضمین موفقیت آمیز بودن عملیات ها بودند.

سردار غیاثی با بیان اینکه اِشراف اطلاعاتی یکی از مبانی اصلی اقتدار نیروهای مسلح کشور است، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش جوانان نخبه ایران اسلامی امروز جمهوری اسلامی ایران در بُعد اِشراف اطلاعاتی در منطقه و جهان در سطح کشورهای برتر قرار گرفته و تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی بصورت کامل تحت رصد اطلاعاتی قرار دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: