آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی:
پیمان قرمزی گفت: تنها راهی که بتوان از مشکل فعلی خارج شد تکیه بر اصول اقتصاد مقاومتی و ایمان داشتن به ظرفیت های درون کشور است.

به گزارش تنویر، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کازرون با اشاره به کارشکنی های امریکا در اجرای تعهدات برجام، اظهار داشت: ما شاهدیم کشورهای مقابل از سویی دم از پایبندی به برجام می زنند و از طرف دیگر ما را تحریم می کنند و در مدت حدود دو سال از توافق برجام هنوز عملکرد مثبتی از طرف مقابل مشاهده نکردیم.

پیمان قرمزی در ادامه افزود: برخلاف برخی مسئولین که بین اروپا و امریکا تمایز قائل می شوند ما بر این باوریم سگ زرد برادر شغال است و بین این دو تفاوتی وجود ندارد و اگر مواضع متفاوتی از اینها می بینیم صرفاً یک تاکتیک و تقسیم وظایف است و در پشت پرده هر دو یک مسیر را می روند.

این فعال دانشجویی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: تنها راهی که بتوان از مشکل فعلی خارج شد و در جامعه بین الملل نقش تاثیرگذار داشته باشیم توانمند سازی کشور با تکیه بر اصول اقتصاد مقاومتی و ایمان داشتن به ظرفیت های درون کشور است.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کازرون در پایان گفت: کسانی که خیال می کردند امریکا وغرب مورد اعتماد بوده وبه دنبال تعامل با آنها هستند بفرموده رهبری «یا الفبای سیاست را نمی دانند یا الفبای غیرت را بلد نیستند.»

نام:
ایمیل:
* نظر: