آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: : یکی از اهداف مهم تاسیس مرکز امام حسن (علیه السلام) ارائه محتوا براساس تجربیات و نمونه های موفق در تاریخ انقلاب اسلامی است
به گزارش تنویر، آئین افتتاح مرکز آموزشی امام حسن (علیه السلام)  با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر و حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم با بیان اینکه  نیروی انسانی مهم ترین سرمایه سازمان است، گفت: مدیران سازمان باید تلاش کنند تا با برنامه ریزی هدفمند از حداکثر ظرفیت نیروی انسانی در راستای اهداف و ماموریت های سازمان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مرکز امامت سپاه فجر به نام مبارک امام حسن (علیه السلام) مزین شده و هدف اصلی آن آموزش و توانمند سازی مدیران سپاه و بسیج استان فارس است، گفت: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشف و مدیریت استعدادها و شایسته سالاری در راستای ماموریت ها یکی از اساسی ترین موضوعات در تربیت مدیران است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پیشکسوتان سپاه توانستند این نهاد را به این سطح عالی که امروز شاهد آن هستیم برسانند، گفت: اعتماد به پاسداران جوان و تفویض اختیارات مدیریتی به ایشان یکی از مسائل مورد توجه فرماندهان سپاه است و یکی از عوامل مهم موفقیت در دوران دفاع مقدس همین اعتماد به جوانان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: محور فعالیت های این مرکز آموزشی ارتقاء شایستگی های عمومی، تخصصی و انگیزه پاسداران جوان و آماده سازی نسل جوان، مومن، متعهد و متخصص سپاه برای قبول پُست های مدیریتی در لایه های مختلف سازمان سپاه است.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه استمرار رشد تکاملی سپاه همواره باید مورد توجه فرماندهان قرار داشته باشد، گفت: شناسایی و توانمند سازی استعدادها، ارزیابی، کارورزی و مراقبت مراحلی هستند که پیش شرط تحقق موفقیت مدیران جوان پس از تفویض اختیارات به آنان است.

وی با تاکید بر اهمیت استفاده از تجارب موفق پیشکسوتان و انتقال این تجربیات به مدیران جوان سپاه، گفت: یکی از اهداف مهم تاسیس مرکز امام حسن (علیه السلام) ارائه محتوا براساس تجربیات و نمونه های موفق در تاریخ انقلاب اسلامی است و تنها به شرح موضوعات و نظریات اکتفا نخواهد شد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه رسالت مهم فرماندهان سپاه " کادرسازی برای آینده انقلاب اسلامی " است، گفت: یکی از برنامه های مهم سپاه فجر در سال آینده شناسایی نیروهای مستعد در اقشار بسیج و توانمند سازی شبکه مدیریتی این نهاد در استان فارس با برگزاری دوره های آموزشی و توانمند سازی در مرکز امام حسن (علیه السلام) خواهد بود.

سردار غیاثی با بیان اینکه امیدواریم در آینده تعدادی از دوره های آموزشی که در تهران برگزار می شوند به میزبانی استان فارس برگزار شوند، گفت: تاسیس مراکز آموزشی نظیر مرکز امام حسن (علیه السلام) در مراکز استان ها از سوی ستاد کل سپاه دنبال می شود و سپاه فجر در این زمینه جزء استان های پیشرو بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: