جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۳۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
سرگرد پاسدار اکبری خبرداد:
سرگرد پاسدار اکبری،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به مردم انقلابی و شهیدپرور این شهرستان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال،بیش از صدو پنجاه برنامه فرهنگی-بصیرتی توسط نیروی مقاومت بسیج در سراسر شهرستان سروستان اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،سرگرد پاسدار محمد علی اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سپاه این شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سی ونهمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت:ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) و به اتکای وحدت و همدلی حرکتی عظیم آغاز کرد که در دهه فجر سال 57 به پیروزی رسید. حکومت فاسد پهلوی فرو ریخت و نظام اسلامی برقرار شد.

سرگرد پاسدار اکبری با بیان این‌که نصرت و اراده‌ی خدا دست مستکبران را از جهان اسلام کوتاه می‌کند، افزود: همان اراده‌ای که باعث شد انقلاب اسلامی ایران به ثمر بنشیند و هیچ اراده‌ای در مقابل آن قرار نگیرد، برای سایر ملل نیز وجود دارد و این مسجل است که خداوند متعال زمین را به‌دست بندگان شایسته‌ی خدا می‌دهد.

فرمانده سپاه سروستان خاطرنشان کرد: اراده‌ی خدای متعال در پیروزی کشورهای اسلامی هم‌چون عراق، یمن، سوریه و فلسطین است و همان‌گونه که اراده‌ی خدا در پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست، در پیروزی آن‌ها نیز به ثمر خواهد نشست و انقلاب اسلامی ایران به سایر ملل مسلمان صادر می‌شود.وی در ادامه این مطلب افزود:انقلاب الهی اسلامی ایران در واقع شکست هیمنه جبهه استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار بود.

فرمانده سپاه سروستان در ادامه این گفتگو با اشاره به اجرا شدن بیش از صد و پنجاه برنامه فرهنگی بصیرتی در طول ایام الله دهه فجر در سروستان افزود:برنامه های دهه فجر امسال در روز12 بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن با مراسم استقبال نمادین آغاز میشود،به صدا در آوردن زنگ انقلاب در مدارس،برگزاری یادواره های شهدا،برگزاری همایش امر به معروف ونهی از منکر،برگزاری نشست های انقلابی -بصیرتی،همایش سربازان کوچک ولایت،برگزاری و تشکیل هیئت های اندیشه ورز،برپایی نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی ،دیدار با خانواده معزز شهدا وبرگزاری جشنهای پیروزی انقلاب از اهم برنامه های اجرایی توسط ناحیه مقاومت بسیج در دهه فجر امسال است.

وی در پایان این گفت و گو ضمن دعوت از عموم مردم ولایتمدار و بصیر شهرستان سروستان جهت شرکت در برنامه های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد:حضور پرشور و باشکوه امت حزب الله سروستان در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن،حسن ختام برنامه های دهه فجر امسال و تجدید میثاق با آرمان های امام(ره)،انقلاب،شهداء و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای است


نام:
ایمیل:
* نظر: