کد خبر: ۱۱۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

به گزارش تنویر استهبان،حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه استهبان به مناسبت سالگرد عملیات غرورآفرین والفجر 8 بیانیه ذیل راصادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

فالله خیرحافظا و هو ارحم الراحمین

درآستانه 20بهمن ماه سالروز عملیات غرورآفرین والفجر8 و روز حفاظت اطلاعات درسپاه،

با سلام و درود به روان پاک شهدا و حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی سلامتی و دوام توفیقات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)

یکی از سرمایه های گرانقدر هرملتی تاریخ آن ملت است،چه این تاریخ حاکی از شکست یا پیروزی باشد.

بزرگترین ثمره هرتاریخی نیز عبرت های آموزنده آن است که می تواند اندوخته ی ارزشمند برای نسل های آینده باشد.

از صحنه های برجسته تاریخ سرزمین ما که سرشار از عبرت و ارائه الگو است مقوله دفاع مقدس می باشد.

عملیات غرورآفرین والفجر8 در20بهمن ماه 1364 یکی از صفحات برجسته جنگ تحمیلی بود که با رشادت رزمندگان اسلام و با رهبری امام (ره) و شجاعت فرماندهان دلیر برای همیشه درتاریخ درخشان دفاع مقدس نمودار شد.

دراین عملیات رزمندگان توانستند با رعایت اصول و جوانب حفاظتی الگویی فاخر را ازخود برجای بگذارند.

دراین خصوص مقام معظم رهبری می فرمایند؛

فرزندان عزیز من ، مواظب باشید از مسئله دفاع مقدس که دراین کشور اتفاق افتاد ، غافل نشوید، کاربزرگی انجام گرفت . درشب عملیات والفجر 8 که عرض اروند متلاطم را باید طی می کردند ، 1300 مترغواصی کردند و از این طرف به آن طرف آب رفتند ، برای اینکه خودشان را به دشمن برسانند .آب دراروند، هم ازطرف سرچشمه پایین می آید و هم آب مد دریا از بالا داخل می شود، اروند معبر عجیبی است. جوان های شما لباس غواصی به تن کردند-طوری که دشمن نفهمید-ونه 10متر و نه 20متر و 100متر ، بلکه 1300 متر را که عریض ترین بخش اروند بود طی کردند و خودشان را به آن طرف رساندند و توانستند ساحل مقابل را از دست دشمن بگیرند و آن فتح الفتوح عجیب را بیافرینند که دنیا را منقلب کرد.

به همین مناسبت ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ، این روز بزرگ که به جهات اهمیت رعایت اصول حفاظتی و نقش و جایگاه حفاظت از اطلاعات در سپاه با هم گره خورده است را گرامی داشته وآرزومندیم سپاه مردمی ، مقتدر و با عزت که خار چشم دشمنان خارجی و داخلی است ، درسایه عنایت حضرت ولی عصر(عج) و زعامت فرماندهی معظم کل قوا و همدلی و هماهنگی مسئولین و آحاد کارکنان و بسیجیان عزیز بتواند در عرصه های خدمت رسانی به مردم ، حمایت ازمظلومین در سراسر دنیا و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی موفقیت های بیشتری حاصل نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر: