کد خبر: ۱۱۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در جلسه مربیان عقیدتی سپاه بیان داشت:پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 ادامه دهنده سیره اهل بیت(ع)می باشد.
وی در مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)و گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،تلفیق و توامان بودن این دو حادثه بزرگ دهه اول فاطمیه و دهه فجر را به فال نیک دانست.
وی گفت:پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان داد که مردان با تعصی از سرور و سالار شهیدان ابا عبدا...الحسین(ع) و زنان و دختران نیز با الگوه قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) و رهبری پیامبر گونه امام خمینی(ره)دوشادوش سکوت اختیار نکردند و حکومت طاغوت را نابود نمودنند.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور تصریح داشت:دهه فجر انقلاب اسلامی آبرو داد به جهان و مکتب اسلام نه تنها در شیعیان بلکه در میان تمام مذاهب نمونه است برای چگونگی ایستادن در میان ظلم و طاغوت و استبداد ظالمین جهان.
وی خاطر نشان نمود:امروز شیوه مبارزاتی مسلمانان در جهان اسلام با حکومت های طاغوت و در راس آمریکا و اسرائیل نشات گرفته از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز افزود:امروز نفوذ و صدور انقلاب اسلامی یعنی صدور مکتب اسلام  و این تلیهه دهه فجر که در چهلمین سالگرد پیروز آن قرار داریمبیانگر سه عامل رهبری،مکتب و مردم می باشد.
این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان نمود: امروز هم و غم دشمنان انقلاب  و نظام برای جدا نمودن مردم از بدنه جمهوری اسلامی ایران می باشد و همه و در راس مسئولین بدانند اگر اعتقاد و ایمان داریم باید مراقبت داشته که رفتار و کردار ما به پای دین و انقلاب نوشته نشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: