کد خبر: ۱۱۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
جانشین سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)
سرگرد پاسدار مهدی عباسی ارجمندی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز خبر داد: یادواره شهدای شمال غرب شیراز شامل شهدای انقلاب،دفاع مقدس،مدافع حرم و امنیت و اقتدار در مسجد خاتم الانبیاء(ص) شهرک گلستان برگزار می شود.
وی پس از تأکید بر زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا به برگزاری این یادواره اشاره کرد و تصریح کرد : برگزاری یادواره شهدای انقلاب،دفاع مقدس،مدافع حرم و امنیت و اقتدار روز یکشنبه مورخ15/11/1396از ساعت15:30بعدازظهر در مسجد خاتم الانبیاء(ص) شهرک گلستان برگزار می شود.
ارجمندی افزود: در این مراسم که به همت بسیجیان شمال غرب شیراز برگزار می شود تجلیل از مقام شامخ شهدا،تروج فرهنگ ایثار و شهادت و در راس زنده نگه داشتن یادو نام شهدای شمال غرب شیراز گرامی داشته خواهد شد.
وی هدف از برپائی مراسمات شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامی داشت یادو خاطره شهدا و تجلیل از از خانوادههای معظم شهدا ی انقلاب،دفاع مقدس،مدافع حرم و امنیت یاد کرد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز  در پایان از عموم مردم خداجو شهر شیراز خصوصا خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران جهت حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل آورد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: